تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 23:35
کد خبر : 127533

ممنوعیت خروج موتورسیکلت و وانت بار حامل سرنشین در روز سیزده فروردین

ممنوعیت خروج موتورسیکلت و وانت بار حامل سرنشین در روز سیزده فروردین

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ممنوعیت تردد و خروج موتورسیکلت و وانت بار حامل مسافر در قسمت بار در روز 13 فروردین خبرداد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در هفتمین جلسه قرار گاه نوروزی که به منظور هماهنگی برقراری نظم و امنیت انتظامی ،ترافیکی و اجتماعی در تفرجگاه ها،

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ممنوعیت تردد و خروج موتورسیکلت و وانت بار حامل مسافر در قسمت بار در روز 13 فروردین خبرداد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد در هفتمین جلسه قرار گاه نوروزی که به منظور هماهنگی برقراری نظم و امنیت انتظامی ،ترافیکی و اجتماعی در تفرجگاه ها، بوستان ها و طبیعت بر گزار شد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه فرماندهان ، مدیران و کارکنان انتظامی استان از ابتدای طرح نوروز ، گفت: در روز سیزده فروردین و روز طبیعت که اقشار مختلف مردم در دامان طبیعت به سر می برند باید یگان های انتظامی با آمادگی کامل و با انجام موفق ماموریت های انتظامی یک روز بی نظیر و به یاد ماندنی را برای شهروندان  و میهمانان نوروزی رقم بزنند.

وی با تاکید بر ممنوعیت هرگونه خروج و تردد موتورسیکلت و وانت بارهای حامل مسافر در جاده های استان افزود : نیروی انتظامی با برنامه ریزی های صورت گرفته تمام توان و تلاش خودرا بکار می گیرد تا علاوه بر برقراری نظم و امنیت انتظامی و اجتماعی در درون شهر و در دامان طبیعت و تفرجگاه ها ، از وقوع هرگونه تصادف و حادثه ناگوار رانندگی پیشگیری شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: روز 13 فروردین و روز طبیعت یک روز مهم و نشاط آور برای مردم و نیروی انتظامی است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که چتر امنیتی در جای جای نقاط استان گسترده و شهروندان و میهمانان نوروزی در کمال آرامش این روز را سپری کنند و شاهد هیچ گونه حادثه تلخی در این روز نباشیم.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: با توجه به خارج شدن اکثر شهروندان از شهرو خلوت بودن محیط شهری فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی گشت های آشکارو پنهان خود را باهدف پیشگیری از وقوع سرقت منزل و اماکن تقویت کرده و این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان از کلیه فرماندهان، مدیران و کارکنان دخیل در ماموریت سیزده فروردین خواست بحث پوشش امنیتی حوزه استحفاظی و سرزمینی خود را کاملا جدی و مسئولانه دنبال کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها