تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 20:37
کد خبر : 98447

مناظره‌های دانشجویی فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی است

مناظره‌های دانشجویی فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی است

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: مسابقات ملی مناظره‌ دانشجویان ابزاری مناسب برای اندیشیدن و فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی و تبادل افکار در محیطی دوستانه و صمیمی است. دکتر «صیدمهدی ویسه» در اختتامیه‌ی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با تقدیر از تلاش‌های جهاددانشگاهی در برگزاری این مسابقات اظهار

مناظره‌های دانشجویی فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی است

ایسنا/ایلام سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: مسابقات ملی مناظره‌ دانشجویان ابزاری مناسب برای اندیشیدن و فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی و تبادل افکار در محیطی دوستانه و صمیمی است.

دکتر «صیدمهدی ویسه» در اختتامیه‌ی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با تقدیر از تلاش‌های جهاددانشگاهی در برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در حوزه فن بیان کاری بسیار ارزشمند و ابزاری مناسب برای اندیشیدن و فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی و تبادل افکار در محیطی دوستانه و صمیمی است.

وی با بیان اینکه این مسابقات موجب شادابی، طراوت و انسجام بین دانشجویان می‌شود، گفت: این فعالیت کاری فوق‌العاده با اهمیت است چون موجب ارتقاء فرهنگ گفت‌وگو و کمک به علمی شدن روش مذاکره در جامعه است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام تصریح کرد: این مسابقات به دانشجویان کمک می‌کند تا بعد از فارغ‌التحصیلی اعتماد به نفس کافی را داشته باشند و اگر قرار است که کسب و کاری را راه‌اندازی کنند با مذاکره موفقت بیشتری را کسب کنند.

ویسه ادامه داد: هرچند در این مسابقات طبق روال و فرآیند تعریف شده تیم‌هایی به عنوان برنده دارد اما معتقدم این مسابقات بازنده ندارد و همه‌ی تیم‌هایی که نقش خود را برای تمرین گفت‌وگو ایفا کرده‌اند برنده هستند.

وی در پایان آمادگی دانشگاه ایلام را برای هم‌افزایی در اجرای  چنین برنامه‌های اثربخشی اعلام کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها