تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 18:32
کد خبر : 163034

موفقیت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم در سطح ملی

موفقیت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم در سطح ملی

ایسنا/قم ششمین گردهمایی مدیران انتشارات واحدهای جهاددانشگاهی با معرفی شعبه استان قم به عنوان شعبه شایسته تقدیر به پایان رسید. علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ششمین گردهمایی مدیران انتشارت واحد ها جهاددانشگاهی عنوان کرد: در این گردهمایی از واحدهای انتشاراتی جهاددانشگاهی برای راه‌یابی کتاب‌های جهاددانشگاهی در

موفقیت انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم در سطح ملی

ایسنا/قم ششمین گردهمایی مدیران انتشارات واحدهای جهاددانشگاهی با معرفی شعبه استان قم به عنوان شعبه شایسته تقدیر به پایان رسید.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با ششمین گردهمایی مدیران انتشارت واحد ها جهاددانشگاهی عنوان کرد: در این گردهمایی از واحدهای انتشاراتی جهاددانشگاهی برای راه‌یابی کتاب‌های جهاددانشگاهی در مرحله نهایی کتاب سال جمهوری اسلامی قدردانی شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه بر مخاطب‌شناسی و شناخت ذائقه مخاطبان برای تولید و چاپ کتاب با کیفیت بالا تأکید شد، افزود: پیشنهاد جهاددانشگاهی به مؤلفان ومترجمان با توجه به شناخت از آن‌ها به منظور سرمایه‌گذاری تولید کتاب، تاکید چاپ کتاب با کیفیت برای جلوگیری از تنزل و کاهش اعتبار برند جهاددانشگاهی، انجام فعالیت‌های مشترک با معاونت‌های آموزشی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی از دیگر مطالبی بود که به آن‌ها اشاره شد.
وی بیان کرد: تقویت ارتباط بیشتر با مراکز، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های جهادانشگاهی به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی آن‌ها، تقویت ارتباط بیشتر با رؤسای واحدها جهت جذب حمایت بیشتر از انتشارات، تدوین دستوالعمل واحد نشر با همفکری واحدها، وحدت رویه در شکل ظاهری تولیدات، ‌ توجه بیشتر به محتوای علمی تولیدات و… از جمله موضوعاتی بود که به آن‌ها پرداخته شد.
حسینی ادامه داد: همچنین توجه به فعالیت‌های ترویجی از قبیل طرح‌های هماهنگ پایان‌نامه سه دقیقه‌ای، کتاب سه دقیقه‌ای، فصل سخن و لزوم اطلاع رسانی بیشتر به منظور برگزاری با کمیت بالاتر و کیفیت بیشتر مورد بحث قرار گرفت.
وی با بیان این‌که ارزیابی واحدها برای حمایت و شناساندن نقاط قوت و ضعف آن‌ها و با هدف ارتقای کیفی و کمی در زمینه تولید محتوای علمی و برنامه‌های ترویجی انجام می‌گیرد، گفت: توجه بیشتر به برند جهاد دانشگاهی و جلوگیری از برندفروشی و یکسان‌سازی برند فروشگاه ۱۶ برای کلیه فروشگاه‌های کتاب جهاددانشگاهی، تعامل و همکاری با واحدهای آموزشی برای استفاده از تولیدات علمی واحدها و استفاده از ظرفیت آموزش هم از دیگر برنامه‌های سازمان خواهد بود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم اظهار کرد: حرکت به سوی کیفی‌تر شدن تولیدات و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی و بهبود بیشتر روندهای تولید محتوا از اهداف سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی است.
حسینی با اشاره به اینکه  در این مراسم از فروشگاه اینترنتی کتاب جهاددانشگاهی که با هدف یک‌پارچه‌سازی فروش‌کتاب‌های جهاددانشگاهی راه‌اندازی شده است، رونمایی شد، بیان کرد: در این برنامه گردهمایی از شعبه استان قم به عنوان شعبه شایسته تقدیر معرفی شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.