تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 19:41
کد خبر : 76374

ناپایداری جوی و افزایش دما در خراسان رضوی

ناپایداری جوی و افزایش دما در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ناپایداری جوی در استان تا شنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج از مقدار این ناپایداری‌ها کاسته می‌شود. مرتضی اثمری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز ۱۰ تیرماه تا شنبه دوازدهم تیر ماه به‌ویژه ساعات بعدازظهر، افزایش سرعت باد، رشد ابر و

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ناپایداری جوی در استان تا شنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج از مقدار این ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز ۱۰ تیرماه تا شنبه دوازدهم تیر ماه به‌ویژه ساعات بعدازظهر، افزایش سرعت باد، رشد ابر و همچنین احتمال بارش‌های رگباری در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: ناپایداری جوی در استان تا شنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن به تدریج از مقدار این ناپایداری‌ها کاسته می‌شود.

اثمری بیان کرد: دما هوای مشهد تا پایان ساعات روز شنبه ۱۲ تیرماه تغییر محسوسی نخواهد کرد، اما پس از آن تا پایان هفته روند افزایش دما را خواهیم داشت به‌طوری که در پایان هفته آینده شهروندان مشهدی هوای نسبتا گرمی را تجربه خواهند کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: توصیه اداره هواشناسی به شهروندان مشهدی این است که از اطراق در حاشیه مسیل‌ها و سایر نقاطی که در آنها احتمال آب گرفتگی وجود دارد پرهیز کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها