تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 23:02
کد خبر : 89494

نجات ١۵ نفر از حریق ساختمان اداری

نجات ١۵ نفر از حریق ساختمان اداری

عکس : تزیینی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ١۵ نفر در پی وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری خبر داد. سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:٣١ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری

نجات ١۵ نفر از حریق ساختمان اداری
عکس : تزیینی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ١۵ نفر در پی وقوع حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:٣١ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد به سامانه ١٢۵ اطلاع داده شد.

 

وی ادامه داد: بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل از جمله نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه و اداری بود که تمام طبقات آن دفاتر شرکتی بودند. در راهرو ها و راه پله های طبقه منفی یک که کاربری انباری داشت مقداری لوازم و ضایعات نگهداری می شد. این قسمت کاملا شعله ور بود به طوری که دود به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود و از پنجره طبقات بالاتر نیز بیرون می آمد.

 

ملکی اظهار کرد: افرادی که در این ساختمان حضور داشتند در این وضعیت نا ایمن گرفتار بودند که آتش نشانان ضمن نفوذ به طبقه منفی یک و خاموش کردن اتش، با دستگاه های تنفسی به طبقات بالاتر رفتند.  طی یک عملیات افرادی که در محل محبوس بودند را نجات دادند.

 

وی ادامه داد: در نهایت ١۵ نفر نجات داده شدند که چند نفرشان دچار شوک و دودزدگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

 

ملکی در پایان گفت: ساعت ١۴:۵١ دقیقه عملیات به پایان رسید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها