تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 11:28
کد خبر : 163933

نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس برگزار می‌شود

سامانه فروش اینترنتی بلیط نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس نیز آغاز به کار کرد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در حالی از روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود که سامانه سامانه فروش اینترنتی بلیط این جشنواره از امروز آغاز به

سامانه فروش اینترنتی بلیط نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس نیز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در حالی از روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود که سامانه سامانه فروش اینترنتی بلیط این جشنواره از امروز آغاز به کار کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 100 اثر شرکت کردند، تصریح کرد: 70 اثر به صورت گروهی و 30 اثر به صورت تک نوازی در این جشنواره شرکت کردند.

رضا کمالی زرکانی اضافه کرد: قرار است در این جشنواره 23 اثر گروهی و 12 اثر تک نوازی نیز برای علاقه مندان اجرا کنند و در پایان گروه یا افراد برتر معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در چهار سانس در تالار شهید آوینی بندرعباس به اجرا در خواهد آمد، عنوان کرد: اجرای زنده نخستین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در روزهای یکشنبه و دوشنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه در ساعت های 16 و 20 خواهد بود.

کمالی زرکانی در پایان قیمت های بلیط این جشنواره را از 10 تا 20 هزار تومان دانست و عنوان کرد: علاقه مندان برای خرید بلیط این جشنواره می توانند به آدرس mousika.ir مراجعه کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها