تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 11:24
کد خبر : 150547

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی و اتوبوس نیمه اول اردیبهشت اعمال می‌شود

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی و اتوبوس نیمه اول اردیبهشت اعمال می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: کرج 120 اتوبوس کم دارد. مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز اظهار کرد: در خطوط اصلی شهر هدفگذاری برای مدت انتظار شهروندان حداکثر 10 دقیقه و در خطوط عمومی هم 20   است. وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر با کمبود

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: کرج 120 اتوبوس کم دارد.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز اظهار کرد: در خطوط اصلی شهر هدفگذاری برای مدت انتظار شهروندان حداکثر 10 دقیقه و در خطوط عمومی هم 20   است.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر با کمبود اتوبوس در خطوط مختلف مواجه هستیم که همین ما را از رسیدن به سرفاصله مطلوب دور کرده است.

این مسئول توضیح داد: برای رسیدن به سرفاصله مطلوب باید بیش از 120 اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود که در تلاشیم به مرور زمان این کمبود را جبران کنیم.

وی در ادامه با اشاره به زمان ابلاغ کرایه‌های جدید تاکسی و اتوبوس گفت: پیگیری لازم در خصوص ابلاغ تعرفه‌های جدید تاکسی و اتوبوس صورت گرفته است.

استاد کاظمی ابراز کرد: شورای شهر تعرفه‌های جدید را   به صورت غیر رسمی اعلام کرده ولی هنوز ابلاغ عمومی در این خصوص انجام نشده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: برچسب‌ها و تراکت‌های تعرفه‌های جدید را آماده کرده‌ایم و به محض ابلاغ رسمی بین رانندگان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تعرفه‌های جدید از هفته اول اردیبهشت ماه ابلاغ و کرایه‌های جدید اعمال شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها