تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 23:04
کد خبر : 113800

نقض قوانین دست و پا گیر برای تحقق «جهش تولید»

نقض قوانین دست و پا گیر برای تحقق «جهش تولید»

ایسنا/همدان نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق ماهیت «جهش تولید» نیازمند نقض قوانین دست و پا گیر برای تولیدکنندگان است. حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، در تحلیل شعار سال با عنوان «جهش تولید» اظهار کرد: نامگذاری های انجام شده توسط مقام معظم رهبری با تدابیر

نقض قوانین دست و پا گیر برای تحقق «جهش تولید»

ایسنا/همدان نماینده منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق ماهیت «جهش تولید» نیازمند نقض قوانین دست و پا گیر برای تولیدکنندگان است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت و گو با ایسنا، در تحلیل شعار سال با عنوان «جهش تولید» اظهار کرد: نامگذاری های انجام شده توسط مقام معظم رهبری با تدابیر بالایی صورت گرفته و در راستای پیشرفت و نشان از اقدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: طی هفت سال گذشته نامگذاری ها به سمت و سوی مسائل اقتصادی رفته و اصل مفاهیم این شعارها با اقتصاد کشور مرتبط است.

وی با بیان اینکه درک درست از مفهوم جهش تولید نیازمند مطالعه و بررسی دقیق و صحیح معانی نامگذاری های انجام شده در سالهای پیشین است، افزود: تحقق جهش تولید بررسی بر نامگذاری سالهای گذشته و مراحل اقتصادی کشور است.

فلاحی اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوب و قابل قبولی درزمینه رشد مسائل اقتصادی در کشور انجام شده است اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری شود.

وی در ادامه گفت: توجه به تولید باید حالت جهشی به خود گرفته و حرکت آن سریع تر انجام شود تا آغازگر جهش تولید در کشور باشد.

وی تحقق جهش تولید را نیازمند رفع موانع تولید دانست و افزود: نقض قوانین دست و پاگیر و همچنین رفع موانع تولید می تواند شیب صعودی تولید را به همراه داشته باشد.

فلاحی وظیفه مجلس در این برهه زمانی را حمایت از تولیدکنندگان اعلام و خاطرنشان کرد: کاری که امسال مجلس باید با اهتمام به آن بپردازد، کمک به بخش تولید و بررسی لوایحی مبنی بر نقض قوانین دست و پاگیر است.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال می تواند گام مهم و مؤثری در راستای ایجاد جهش های تاثیرگذار در بخش اقتصادی باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها