تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 22:23
کد خبر : 108864

نماینده اهواز: رونق تولید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور است

نماینده اهواز: رونق تولید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان سال “رونق تولید” گفت: این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری می تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و همچنین خروج از تنگناهای اقتصادی باشد که اکنون برای ما مشکل ساز شده اند. همایون یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا

نماینده اهواز: رونق تولید زمینه ساز رشد اقتصادی کشور است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان سال “رونق تولید” گفت: این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری می تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و همچنین خروج از تنگناهای اقتصادی باشد که اکنون برای ما مشکل ساز شده اند.

همایون یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به نام “رونق تولید” اظهار کرد: در صورتی که شرایطی در کشور فراهم شود تا شاهد رونق تولید باشیم، قطعا زمینه برای رونق و بهبود شرایط اقتصادی کشور مهیا خواهد شد.

وی افزود: رونق تولید می‌تواند زمینه ساز اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تکیه بر توان داخلی کشور باشد و راه را برای خروج از مشکلات کنونی اقتصادی کشور هموار سازد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با رونق تولید، زمینه برای استفاده از کالای ساخت داخل و حمایت از تولید ایرانی ارتقا پیدا کند زیرا این مسایل مانند یک زنجیره به هم پیوسته می توانند به رشد اقتصادی کشور منجر شوند.

یوسفی بیان کرد: ما می توانیم با تکیه بر توان تولید داخل کشور، شاهد شکوفایی بیشتر اقتصادی باشیم و زمینه را برای اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: مجلس، دولت و همه آحاد مردم باید براساس فرمایش مقام معظم رهبری به بحث رونق تولید توجه ویژه کنند و در آن راستا گام بردارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال تحت عنوان سال “رونق تولید” می‌تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و همچنین خروج از تنگناهای اقتصادی باشد که اکنون برای ما مشکل ساز شده اند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها