تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 1:39
کد خبر : 14840

نماینده بورکینافاسو: باید از ظرفیت پارلمانی برای دفاع از ملت فلسطین استفاده کرد

نماینده بورکینافاسو: باید از ظرفیت پارلمانی برای دفاع از ملت فلسطین استفاده کرد

نماینده مردم بورکینافاسو در نشست اتحادیه مجالس اسلامی تأکید کرد که مردم کشور ما به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه حمله علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنند. به گزارش ایسنا، نماینده پارلمانی کشور بورکینافاسو در نشست اتحادیه مجالس اسلامی در خصوص فلسطین بیان کرد: با توجه به جنایت رژیم صهیونیستی در

نماینده بورکینافاسو: باید از ظرفیت پارلمانی برای دفاع از ملت فلسطین استفاده کرد

نماینده مردم بورکینافاسو در نشست اتحادیه مجالس اسلامی تأکید کرد که مردم کشور ما به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه حمله علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم می کنند.

به گزارش ایسنا، نماینده پارلمانی کشور بورکینافاسو در نشست اتحادیه مجالس اسلامی در خصوص فلسطین بیان کرد: با توجه به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و علیه مردم فلسطین باید با فوریت وارد عمل شویم و اقدامی انجام دهیم. باید از دیپلماسی پارلمانی استفاده کنیم و از ظلم به مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: این تنها راه حل پیش روی ما است. امیدواریم که سازمان بین المجالس اسلامی بتواند اقدامی در این زمینه انجام دهد و از مردم فلسطین در برابر این جنایات حفاظت کند. ما نباید این روحیه مقاومت را تا رسیدن به پیروزی کنار بگذاریم. تمام کشورها باید جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: مردم بورکینافاسو به دنبال صلح و آرامش هستند و هر گونه حمله و بی عدالتی را محکوم می کنند. ما باید از سازمان ملل بخواهیم تا یک راه حل پایدار برای این بحران پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها