تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اکتبر 2021 - 1:36
کد خبر : 14814

نماینده پارلمانی پاکستان: امت اسلامی باید با اتحاد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بایستد

نماینده پارلمانی پاکستان: امت اسلامی باید با اتحاد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بایستد

نماینده پارلمانی پاکستان تاکید کرد: دنیا نمی تواند اسم دیگری جز جنایت بر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بگذارد. به گزارش ایسنا، نماینده پارلمانی پاکستان در نشست فوق العاده اتحادیه مجالس اسلامی، بیان کرد: خوش حالم بگویم مجالس کشورهای ما در این جلسه گردهم آمدند تا تعهد خود را بار دیگر نسبت به

نماینده پارلمانی پاکستان: امت اسلامی باید با اتحاد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بایستد

نماینده پارلمانی پاکستان تاکید کرد: دنیا نمی تواند اسم دیگری جز جنایت بر اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین بگذارد.

به گزارش ایسنا، نماینده پارلمانی پاکستان در نشست فوق العاده اتحادیه مجالس اسلامی، بیان کرد: خوش حالم بگویم مجالس کشورهای ما در این جلسه گردهم آمدند تا تعهد خود را بار دیگر نسبت به مسئله فلسطین نشان دهند. زمان رسیده که امت اسلامی علیه هر نوع تبعیض قدرت ها جهانی متعهد شود. اسرائیل بی وقفه به کشتار فلسطین ها ادامه می دهد که برای کل انسان ها قابل قبول نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: امت اسلامی با اتحاد باید نقش خود را ایفا کند. سکوت جهان در مقابل تهاجم اسراییل چیز جدیدی نیست اما امروز می بینیم که به صورت وقیحانه روش ها و جنایات اسراییل ادامه دارد. دنیا دیگر نمی تواند اسم این را چیزی جز یک جنایت جنگی بگذارد.

نماینده پارلمانی پاکستان در این نشست، تصریح کرد: دنیا باید بیدار شود تا پاسخ مناسبی به این اقدامات دهد و اسراییل را برای این جنایات جنگی محکوم کند. رژیم صهیونیستی نمی گذارد که غذا و دارو به مردم فلسطین برسد. مردم فلسطین مجبور هستند از خانه ها خود فرار کنند. این جنگ ناعادلانه است که از سوی این رژیم غاصب پیش گرفته شده است.

وی افزود: پاسخ فلسطینی ها به این حملات یک واکنش نامتوازن است. ما شاهد کشتار وسیع مردم فلسطین هستیم. پارلمان پاکستان تا به مسجد الاقصی بی حرمتی کردند به سرعت واکنش نشان داد. برای اولین بار دیدیم که اقدامات اسراییل معادل آپارتاید دانسته شد. ما باید یک موضع واحد داشته باشیم و از همه ظرفیت های پارلمانی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم. باید اسرائیل را مقصر این جنایات دانست و این نقض حقوق بشر است و باید به گوش مردم جهان برسانیم. امروز دنیا باید آگاه شود و علیه نسل کشی که اسرائیل به راه انداخته کاری کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها