تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:30
کد خبر : 110703

نوسازی کلاس‌های درس همدان/ فن تهویه در تمام کلاس‌ها تعبیه می‌شود

نوسازی کلاس‌های درس همدان/ فن تهویه در تمام کلاس‌ها تعبیه می‌شود

ایسنا/همدان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: به دلیل برودت هوا در فصل سرما امکان بازگذاشتن درب و پنجره‌ها وجود ندارد بنابراین با نوسازی و تجهیزات، ۸ هزار کلاس درس را به ۱۰ هزار کلاس می‌رسانیم و همه کلاس‌ها فن تهویه خوهند داشت تا به تهویه مطبوع کلاس‌ها در شرایط کرونایی

نوسازی کلاس‌های درس همدان/ فن تهویه در تمام کلاس‌ها تعبیه می‌شود

ایسنا/همدان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: به دلیل برودت هوا در فصل سرما امکان بازگذاشتن درب و پنجره‌ها وجود ندارد بنابراین با نوسازی و تجهیزات، ۸ هزار کلاس درس را به ۱۰ هزار کلاس می‌رسانیم و همه کلاس‌ها فن تهویه خوهند داشت تا به تهویه مطبوع کلاس‌ها در شرایط کرونایی کمک کند.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پس از دو سال از شیوع کرونا، دغدغه اساسی در رابطه با تعلیم و تربیت دانش‌آموزان وجود داشت و دستگاه تعلیم و تربیت نیز با چالش مواجه بود، اظهار کرد: امسال برای روند مطلوب بازگشایی مدارس به صورت ترکیبی و غیرحضوی زمینه اطمینان بخشی بالایی برای فرهنگیان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم شده است.

وی ادامه داد: طی ماه‌های گذشته اتفاقات خوبی در واکسیناسیون کشور افتاد و دو گام اساسی و حیاتی باید در حوزه فرهنگیان و دانش‌آموزان برداشته می‌شد که به سطح بالایی از ایمنی برسند.

جعفری افزود: در حال حاضر این دو گروه در استان همدان و با کمک دانشگاه علوم پزشکی به سطح قابل قبولی از واکسیناسیون رسیده‌اند و این دو گام مهم به روند بازگشایی آرام و تدریجی و با اطمینان مدارس کمک زیادی کرد.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون فرهنگیان همدان در مرداد و شهریور انجام و در ۱۹ منطقه آموزش‌وپرورش پایگاه‌های تخصصی دایر شد، گفت: در حال حاضر ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند و تعداد بسیار محدودی که واکسینه نشده‌اند معذوریت‌های پزشکی و علمی داشتند بنابراین بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان استان واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه واکسن کرونا این بیماری را از بین نخواهد برد گفت: توجه به رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی فردی و گروهی و بهداشت محیط از جمله مواردی است که مورد توجه آموزش و پرورش است.

جعفری مطرح کرد: در همین راستا دستورالعملی را برای مقابله با کرونا به مدارس ابلاغ کردیم و زمان حضور دانش‌آموزان در آن آمده است، همچنین در حال حاضر استفاده از ماسک در بین بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان و دانش‌آموزان رعایت می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها