تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 17:19
کد خبر : 153595

نیروها و دستگاه های اطلاعاتی با رصد اوضاع امنیت کشور را تامین می‌کنند

نیروها و دستگاه های اطلاعاتی با رصد اوضاع امنیت کشور را تامین می‌کنند

 امام جمعه سنندج  با اشاره به حیله و توطئه‌های دشمنان برعلیه کشورمان اعلام کرد: نیروها و دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان به خوبی اوضاع را رصد کرده و امنیت را در بخش ها و نقاط مختلف کشور تامین کرده‌اند. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز، 30 فروردین ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه

 امام جمعه سنندج  با اشاره به حیله و توطئه‌های دشمنان برعلیه کشورمان اعلام کرد: نیروها و دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان به خوبی اوضاع را رصد کرده و امنیت را در بخش ها و نقاط مختلف کشور تامین کرده‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز، 30 فروردین ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته به نامگذاری امسال به سال رونق تولید اشاره و اظهار کرد: تحقق این شعار نیازمند همت و تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم است، چراکه در این صورت تحریم‌ها بی اثر و مشکلات نیز رفع می شود.

وی با اشاره به سیل اخیر در برخی استان های کشور افزود: مردم سیل‌زدگان را فراموش نکنند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برای آنان بفرستند چراکه این امر کاری خداپسندانه و انسان دوستانه است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگر ی از سخنانش بیان کرد: در دنیای پر از آشوب و جنگ امروز، ایران اسلامی از بالاترین میزان امنیت و آرامش برخوردار بوده و این امر بسیار ارزشمند و چشمگیر است.

وی با اشاره به حیله و توطئه‌های دشمنان برعلیه کشورمان اعلام کرد: نیروها و دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان به خوبی اوضاع را رصد کرده و امنیت را در بخش ها و نقاط مختلف کشور تامین کرده‌اند.

ماموستا خدایی اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کردستان توانستند سال گذشته 18 هسته عملیاتی وابسته به گروهک های تروریستی و تکفیری را منهدم، 100 تن از عناصر این گروه ها را دستگیر و 50 عنصر جذب شده را شناسایی کنند.

وی یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان و دستگاه‌های اطلاعاتی همواره با درایت، کوشش و تمهیدات مدبرانه خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و تلاش آنان برای ایجاد ناامنی در کشور را ناکام گذاشته اند.

  منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها