تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 1:35
کد خبر : 123835

هدف شهرداری ارتقاء کیفیت هنر شهری است

هدف شهرداری ارتقاء کیفیت هنر شهری است

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری، ارتقاء کیفی فعالیت‌های هنری از نظر محتوا و کیفیت بوده و تمامی تلاش خود را بر این بسته‌ایم که با این دغدغه کلیه اقدامات فرهنگی خود را در سطح شهر پیاده‌سازی کنیم. محمدمحسن مصحفی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره خانه

هدف شهرداری ارتقاء کیفیت هنر شهری است

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری، ارتقاء کیفی فعالیت‌های هنری از نظر محتوا و کیفیت بوده و تمامی تلاش خود را بر این بسته‌ایم که با این دغدغه کلیه اقدامات فرهنگی خود را در سطح شهر پیاده‌سازی کنیم.

محمدمحسن مصحفی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره خانه بهار مشهد در استقبال از نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: چهارمین جشنواره هنرهای شهری خانه بهار مشهد ۱۴۰۰ مبتنی بر اهداف، مفاهیم و محورهای متنوع جهت استفاده از ظرفیت هنرمندان حوزه‌های متنوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که «بخش ویژه جشنواره خانه بهار به سه موضوع آذین‌بندی، گلستان و چراغانی و نورآرایی می‌پردازد»، ادامه داد: ایجاد روحیه در شهر به وسیله یادمان‌های شهری، دیوارنگاری، نمایش‌های خیابانی و گرافیک از وظایف ما بوده و همواره در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در صدد خواهیم بود با برگزاری جشنواره خانه بهار در هر سال و انجام اقدامات فرهنگی در سطح شهر علی‌الخصوص در دوران کرونا به شهر طراوت ببخشیم.

بر اساس اعلام پایگاه‌اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این‌که «۵۶ المان و ۳۹ نقاشی دیواری در کنار ۱۵۰ المان بازآفرینی شده در شهر برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است»، تصریح کرد: امید داریم با انجام این اقدامات در سطح شهر حس پویایی و سرزندگی را برای مردم ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری، ارتقاء کیفی فعالیت‌های هنری از نظر محتوا و کیفیت بوده و تمامی تلاش خود را بر این بسته‌ایم که با این دغدغه کلیه اقدامات فرهنگی خود را در سطح شهر پیاده‌سازی کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها