تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 20:17
کد خبر : 104103

هنرمندان تئاتر به حمایت‌های مالی و معنوی نیاز دارند

هنرمندان تئاتر به حمایت‌های مالی و معنوی نیاز دارند

ایسنا/همدان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: هنرمندان عرصه تئاتر در استان به حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان‌ نیاز دارند. به گزارش ایسنا، جواد کبودراهنگی در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه هنرمندان نمایشی پس از دو سال تعطیلی کامل تئاتر، دوباره گرد هم آمدند، اظهار کرد: هنرمندان

هنرمندان تئاتر به حمایت‌های مالی و معنوی نیاز دارند

ایسنا/همدان دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت: هنرمندان عرصه تئاتر در استان به حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان‌ نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، جواد کبودراهنگی در آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان با بیان اینکه هنرمندان نمایشی پس از دو سال تعطیلی کامل تئاتر، دوباره گرد هم آمدند، اظهار کرد: هنرمندان حاضر در جشنواره ظرف مدت ۲۰ روز و با فشرده کار کردن، آثار خود را برای شرکت در جشنواره آماده کردند.
وی افزود: امیدواریم حضور مسئولان جدید استانی باعث رونق هرچه بیشتر هنر تئاتر در استان شوند.
کبودراهنگی با بیان اینکه این جشنواره به دست هنرمندان تئاتری اجرایی شد، گفت: همه کارگردان‌های ما می‌توانند به تنهایی دبیر جشنواره‌های بزرگ باشند.
دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر استان بیان کرد: این جشنواره با حضور  هنرمندان شهرستان‌های همدان، ملایر،تویسرکان و کبودراهنگ برگزار شد و از بین ۲۰ نمایش این آثار انتخاب شدند.
وی حضور جوانان در جشنواره سی و سوم را از ویژگی این دوره برشمرد و افزود: از بین کارگردان‌های حاضر در این جشنواره، سه کارگردان کار اولی بودند که این بسیار با اهمیت است.
کبودراهنگی عنوان کرد: در این دوره باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردیم که به همین دلیل باید مانع حضور تماشگرانی می‌بودیم که همیشه خواهان حضور آن‌ها در سالن‌های نمایش بودیم.
دبیر جشنواره با بیان اینکه با وجود تبلیغات کم اما استقبال از نمایش‌ها خوب بود، گفت: خانواده تئاتر هنوز به حمایت‌های مالی و معنوی به این عرصه نیاز دارند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها