تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 نوامبر 2021 - 12:52
کد خبر : 73905

هنیه: ملت فلسطین از انقلاب الجزایر الهام می‌گیرند

هنیه: ملت فلسطین از انقلاب الجزایر الهام می‌گیرند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مناسبت شصت‌ و هفتمین سالگرد انقلاب آزادسازی الجزایر پیام تبریکی برای رئیس جمهور این کشور ارسال کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی که به مناسبت شصت‌وهفتمین سالگرد انقلاب آزادسازی الجزایر برای عبدالمجید تبون، رئیس جمهور

هنیه: ملت فلسطین از انقلاب الجزایر الهام می‌گیرند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به مناسبت شصت‌ و هفتمین سالگرد انقلاب آزادسازی الجزایر پیام تبریکی برای رئیس جمهور این کشور ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی که به مناسبت شصت‌وهفتمین سالگرد انقلاب آزادسازی الجزایر برای عبدالمجید تبون، رئیس جمهور این کشور ارسال کرد، ضمن تبریک سالروز آزادی الجزایر از استعمار فرانسه، اعلام کرد: مردم فلسطین به انقلاب آزادسازی الجزایر افتخار می‌کنند، مردم الجزایر این سالروز بزرگ را برای بزرگداشت شهدای قهرمانی که جان خود را در راه آزادسازی کشورشان از استعمار نفرت‌انگیز و رسیدن به استقلال فدا کردند، جشن می‌گیرند.
هنیه افزود: مردم فلسطین با افتخار از فداکاری‌های دلاورمردان این انقلاب و شهدای پاک آن یاد می‌کنند و از دلاوری‌های آنها معنای مقاومت، فداکاری و پایداری را اقتباس می‌کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه تاکید کرد: امروز مردم فلسطین در مبارزه خود برای آزادسازی سرزمین و اسرایشان، بازگشت پناهجویان و تشکیل کشور فلسطین با پایتختی قدس، از این انقلاب آزادی‌بخش و مبارک الهام می‌گیرند.
او در پایان این پیام نیز اعلام کرد که حماس به نقش تاریخی و افتخارآمیز الجزایر در حمایت از مساله فلسطین و همبستگی با آن و مخالفت با مساله عادی‌سازی روابط با این رژیم اشغالگر افتخار کرده و از آن تقدیر می‌کند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها