تاریخ انتشار : جمعه 29 اکتبر 2021 - 15:05
کد خبر : 29723

واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند

واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی با ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت به تنظیم بازار و حمایت از تولید داخلی کمک کنند. عباس جرجانی، شب گذشته ۶ آبان به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: به منظور شفاف سازی نظام تولید و توزیع و همچنین کنترل قیمت‌ها

واحدهای اقتصادی خراسان جنوبی اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی با ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت به تنظیم بازار و حمایت از تولید داخلی کمک کنند.

عباس جرجانی، شب گذشته ۶ آبان به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: به منظور شفاف سازی نظام تولید و توزیع و همچنین کنترل قیمت‌ها در کشور کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا می بایست اطلاعات مربوط به تولید، توزیع و نگهداری کالاهای خود را در سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبارها ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان صنت خراسان جنوبی، وی ادامه داد: کلیه واحدهای اقتصادی استان شامل واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش، کسب و کارهای مجازی و… که کالایی را تولید و عرضه می‌کنند مکلفند تا 10 آبان ماه جاری در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده و اطلاعات مربوط به تولید و محل نگهداری کالاهای خود را ثبت نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و توزیعی که قبلا در سامانه ثبت نام نموده اند نیز می بایست با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت اطلاعات خود و بروز رسانی موجودی انبارهای خود اقدام نمایند.

جرجانی خاطر نشان کرد: پس از پایان مهلت مقرر و در صورت عدم انجام این تکلیف قانونی، علاوه بر عدم امکان تخصیص مواد اولیه و کالا با متخلفان بر اساس نوع تخلف تحت عنوان عرضه خارج از شبکه، احتکار و قاچاق کالا در چارچوب قوانین تعزیرات حکومتی، نظام صنفی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برخورد قانونی انجام می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها