تاریخ انتشار : جمعه 10 دسامبر 2021 - 10:12
کد خبر : 166542

وجود قوانین دست و پاگیر، یکی از عوامل بی‌رونقی تولید

وجود قوانین دست و پاگیر، یکی از عوامل بی‌رونقی تولید

فرماندار نطنز گفت: وجود قوانین دست و پاگیر و سخت گیرانه سبب شده است تا از رونق تولید کاسته شود. یوسف حسنی بافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در نطنز در خصوص سال رونق تولید، اظهار کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است، ورود

وجود قوانین دست و پاگیر، یکی از عوامل بی‌رونقی تولید

فرماندار نطنز گفت: وجود قوانین دست و پاگیر و سخت گیرانه سبب شده است تا از رونق تولید کاسته شود.

یوسف حسنی بافرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه اصفهان در نطنز در خصوص سال رونق تولید، اظهار کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام‌گذاری شده است، ورود قوانین دست و پاگیر و سخت گیرانه، موجب کندی در رونق تولید می‌شود.

وی افزود: وجود چنین قوانین سخت و دست و پاگیر موجب عدم تمایل سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و یا حتی فرار سرمایه‌گذار به مناطق دیگر می‌شود که همین موضوع باعث عدم رشد تولید می‌شود.

فرماندار نطنز گفت: متأسفانه در سطح استان اصفهان هم با اعمال قوانین سخت‌گیرانه سرمایه‌گذار تمایل چندانی برای سرمایه‌گذاری ندارد و همین موضوع باعث کاهش سرمایه‌گذاری و در ادامه آن کاهش زمینه ایجاد شغل برای جوانان می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور استاندار اصفهان دریافت استعلام برای سرمایه‌گذاری از این پس تنها در فرمانداری‌ها انجام می‌شود که نباید پاسخ استعلام بیش از ۱۰ روز طول بکشد.

حسنی بافرانی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با راحت‌تر کردن زمینه برای حضور سرمایه‌گذار، نقش بزرگی را در تحقق شعار امسال که به نام رونق تولید است، انجام دهیم و با رونق در تولید، هم اقتصاد پویاتری خواهیم داشت و هم برای جوانان شغل ایجاد کرده‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها