تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 23:06
کد خبر : 113820

ورود به کلیه مراکز گردشگری خرم‌آباد ممنوع است

ورود به کلیه مراکز گردشگری خرم‌آباد ممنوع است

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد ورود به کلیه مراکز گردشگری این شهرستان را ممنوع اعلام کرد. جعفر طولابی بیان کرد: در راستای حفظ سلامت شما مردم و جلوگیری از گسترش آلودگی ویروس کرونا، در ایام تعطیلات پیش رو به‌ویژه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین‌ماه ۹۹، در اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی و مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری

ورود به کلیه مراکز گردشگری خرم‌آباد ممنوع است

ایسنا/لرستان فرماندار خرم‌آباد ورود به کلیه مراکز گردشگری این شهرستان را ممنوع اعلام کرد.

جعفر طولابی بیان کرد: در راستای حفظ سلامت شما مردم و جلوگیری از گسترش آلودگی ویروس کرونا، در ایام تعطیلات پیش رو به‌ویژه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین‌ماه ۹۹، در اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی و مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس نحس، تمامی تفرجگاه‌ها، تفریحگاه‌ها، مناطق گردشگری و تفریحی، پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز فرهنگی در داخل شهر و مناطق روستایی و مسیر جاده‌های مواصلاتی مسدود است.

وی اظهار کرد: هرگونه توقف تجمعی و اتراق در این مناطق ممنوع است.

طولابی افزود: دستگاه‌های نظارتی بر اساس دستورالعمل‌ها و قوانین و مقررات مربوطه اقدامات مقتضی را در برخورد با تخلفات اعمال خواهند کرد.

این مسئول یادآور شد: ضمن تشکر و قدردانی از شهروندان گرامی که تاکنون همکاری و همراهی لازم را به‌منظور قطع زنجیره‌ی ویروس کرونا داشته‌اید، تقاضا می‌شود که در ایام تعطیلات با ماندن در خانه از حضور در اماکن عمومی جدا خودداری شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها