تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 1:50
کد خبر : 123945

وزیر کشور وارد چهارمحال و بختیاری شد

وزیر کشور وارد چهارمحال و بختیاری شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری احمد وحیدی- وزیر کشور دقایقی قبل برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری وارد این استان شد. به گزارش ایسنا، امروز چهارم آذرماه وزیر کشور دولت سیزدهم برای شرکت در مراسم تودیع استاندار سابق و معارفه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری وارد این استان شد. ادای احترام به مقام

وزیر کشور وارد چهارمحال و بختیاری شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری احمد وحیدی- وزیر کشور دقایقی قبل برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری وارد این استان شد.

به گزارش ایسنا، امروز چهارم آذرماه وزیر کشور دولت سیزدهم برای شرکت در مراسم تودیع استاندار سابق و معارفه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری وارد این استان شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا در بدو ورود به شهرکرد، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، شرکت در یادواره شهدای شهر کیان و حضور در آیین تودیع و معارفه استاندار از جمله برنامه‌های این سفر است.

وحیدی- وزیر کشور در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم دولت سیزدهم گام‌های بلندی برای توسعه چهارمحال و بختیاری بردارد.

وی بیان کرد: در فصل جدید دولت برای توسعه استان‌های کم‌برخوردار مانند چهارمحال و بختیاری برنامه دارد و امیدواریم به این برنامه‌ها جامعه عمل بپوشانیم.

گفتنی است؛ سردار غلامعلی حیدری روز یکشنبه در جلسه هیات دولت به‌عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری معرفی شد و اقبال عباسی پس از چهار سال سکان استان را به دست استاندار جدید می‌سپارد.

معاون امور اجرایی سازمان پدافند کشور، فرماندهی سپاه استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری از جمله مسئولیت‌های اجرایی غلامعلی حیدری بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها