تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 16:46
کد خبر : 145436

پاسخ دبیر فدراسیون شنا به اظهارات سرمربی رعد

پاسخ دبیر فدراسیون شنا به اظهارات سرمربی رعد

حمید اسکندریون گفت: در برگزاری لیگ واترپلو در درجه اول سلامتی ورزشکاران برای ما مهم بود، به همین دلیل ما خیلی به دو تیم سخت گیری کردیم. چون به ما تست های معتبر ارایه نکردند اجازه بازی ندادیم. به گزارش ایسنا، در جریان لیگ برتر واترپلو دو بازی از تیم رعد پدافند مقابل دانشگاه آزاد

پاسخ دبیر فدراسیون شنا به اظهارات سرمربی رعد

حمید اسکندریون گفت: در برگزاری لیگ واترپلو در درجه اول سلامتی ورزشکاران برای ما مهم بود، به همین دلیل ما خیلی به دو تیم سخت گیری کردیم. چون به ما تست های معتبر ارایه نکردند اجازه بازی ندادیم.

به گزارش ایسنا، در جریان لیگ برتر واترپلو دو بازی از تیم رعد پدافند مقابل دانشگاه آزاد و نفت امیدیه به دلیل نامعتبر بودن آزمایشگاه ها انجام نشد و این تیم که مدعی عنوان قهرمانی بود در رده سوم ایستاد. احمد زمانی سرمربی این تیم نسبت به مورد تایید قرار نگرفتن تست ها اعتراض داشت که دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو توضیحاتی را در این خصوص ارایه داد.

حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو دراین خصوص به ایسنا گفت: هدف فدراسیون از برگزاری مسابقات این بود که این رشته احیا شود. در درجه اول سلامتی ورزشکاران برای ما مهم بود. به همین دلیل ما خیلی سخت گیری کردیم، تمام مجموعه مسابقات، داوران و عوامل تیم ها باید تست می‌دادند. دو تا از تیم ها به ما تست های معتبر ارایه نکردند و آزمایشگاهی که مراجعه کرده بودند برای ما نامعتبر بود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که آیا از قبل اعلام لیست آزمایشگاه های معتبر را اعلام کرده بودید گفت: بله! ما در چندین جلسه گفته بودیم که تست های آزمایشگاه هایی که مورد تایید ستاد کرونا هستند پذیرفته می شوند. این تیم ها در حقیقت پروتکل ها را رعایت نکرده بودند.

اسکندریون گفت: در این شرایط تیم های مقابل اعتراض داشتند چون در حین بازی مستقیم با هم در ارتباط هستند و احتمال اینکه اتفاقی بیفتد که قابل جبران نباشد بود و آن مسابقات لغو شد. به خود تیم رعد جمعه اجازه بازی دادیم چون تست را در آزمایشگاه معتبر انجام داد. ما در شنا و شیرجه هم واقعا سخت گیری خواهیم کرد. هدف ما تنها حفظ سلامتی بازیکنان است که مثل فرزندان خود ما هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم نوفلاح هم در همان آزمایشگاه تست داده و آن مورد تایید قرار گرفته است گفت: ما با فدراسیون پزشکی در تماس بودیم و در حقیقت واقعا تست این دو تیم مورد تایید قرار نگرفت. مثل اینکه نوفلاح هم در همان آزمایشگاه تست داده بود که چون مورد تایید نبود به آزمایشگاه دیگری مراجعه کرده بود و نتیجه جدید آورده بود. برای همین کمیته برگزاری اجازه بازی به تیم نوفلاح را داد. اسناد هم موجود است. این کار را هم تیم رعد برای روز جمعه انجام داد و بازی کرد.

وی در پاسخ به ادعای سرمربی تیم رعد که فدراسیون برای انجام تست رپید تیم نوفلاح هماهنگی های لازم را انجام داده گفت: نه این طور نیست. همه مدارک موجود است و کمیته برگزاری می تواند ارایه کند. البته لغو این دو بازی هم هیچ تاثیری در نتیجه نهایی داشت. تیم رعد به تیم نوفلاح و دانشگاه آزاد (البته در دیدار انجام نشده) هم باخته بود و تغییری در نتیجه مسابقات انجام نشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها