تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 15:02
کد خبر : 164354

پایان هفته، دمای قزوین کاهش پیدا می‌کند

پایان هفته، دمای قزوین کاهش پیدا می‌کند

ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: فردا پنج‌شنبه ۷ اسفند در ارتفاعات شمالی و بخش‌های جنوبی استان شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود و به لحاظ دمایی تا روز شنبه کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت. مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز چهارشنبه ۶ اسفند وزش بادهای نسبتاً شدید

پایان هفته، دمای قزوین کاهش پیدا می‌کند

ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: فردا پنج‌شنبه ۷ اسفند در ارتفاعات شمالی و بخش‌های جنوبی استان شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود و به لحاظ دمایی تا روز شنبه کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز چهارشنبه ۶ اسفند وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید شمالی پدیده قالب خواهد بود و در ارتفاعات شمالی بارش پراکنده برف را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: فردا پنج‌شنبه ۷ اسفند بارش‌های ضعیفی را شاهد خواهیم بود که در ارتفاعات شمالی و بخش‌های جنوبی استان به‌صورت بارش پراکنده برف خواهد بود. روز جمعه ۸ اسفند و شنبه ۹ اسفند جوی پایدار در سطح منطقه خواهیم داشت و به لحاظ دمایی تا روز شنبه کاهش دما را پیش‌رو داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با منفی ۶ و بوئین‌زهرا با ۱۳ درجه سلسیوس به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین منفی ۲ و ۱۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها