تاریخ انتشار : یکشنبه 2 ژانویه 2022 - 17:42
کد خبر : 183072

پاییز کرمانشاه خشک سپری شد

پاییز کرمانشاه خشک سپری شد

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، بارندگی‌های پاییز امسال استان حدود نصف سال گذشته بود. علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پاییز امسال به طور میانگین 76 میلی‌متر بارندگی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: این عدد سال گذشته 177 میلی‌متر و در بلندمدت حدود 131 میلی‌متر

پاییز کرمانشاه خشک سپری شد

ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، بارندگی‌های پاییز امسال استان حدود نصف سال گذشته بود.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پاییز امسال به طور میانگین 76 میلی‌متر بارندگی در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: این عدد سال گذشته 177 میلی‌متر و در بلندمدت حدود 131 میلی‌متر بوده است.

وی از کاهش 57 درصدی بارش‌های استان نسبت به سال قبل و کاهش 42 درصدی نسبت به شرایط نرمال خبر داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه میزان بارشی که در پاییز امسال در شهر کرمانشاه داشتیم را نیز حدود 76 میلی‌متر اعلام کرد و یادآور شد: پاییز امسال کمترین بارندگی به میزان 31 میلی‌متر در قصرشیرین رخ داد و پاوه هم رکورددار بارش‌های استان با 166 میلی‌متر بارندگی بود.

زورآوند ابراز امیدواری کرد در فصل زمستان بارش‌های بهتری در سطح استان داشته باشیم و تاکید کرد: به نظر می‌رسد بارندگی خوبی در دهه دوم و سوم دی ماه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: به احتمال زیاد، بارش‌های بهمن و اسفند ماه نیز به نرمال نزدیک خواهد بود.

به گفته معاون هواشناسی استان کرمانشاه، حتی اگر بارش‌های زمستان نرمال هم باشد، کم بارشی که در پاییز با آن مواجه بودیم جبران نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها