تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 18:47
کد خبر : 170752

پروژه‌های بزرگ لرستان تأمین اعتبار می‌شوند

پروژه‌های بزرگ لرستان تأمین اعتبار می‌شوند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پروژه‌های بزرگ و ملّی در استان توسط صندوق توسعه ملّی تأمین اعتبار می‌شوند. فرهاد زیویار امروز ۲۳ آذرماه با اشاره به دیدار با رئیس صندوق توسعه ملی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که به‌منظور پیگیری مسائل و مشکلات استان در حوزه اقتصادی با دکتر غضنفری در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد بر

پروژه‌های بزرگ لرستان تأمین اعتبار می‌شوند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پروژه‌های بزرگ و ملّی در استان توسط صندوق توسعه ملّی تأمین اعتبار می‌شوند.

فرهاد زیویار امروز ۲۳ آذرماه با اشاره به دیدار با رئیس صندوق توسعه ملی، اظهار کرد: در جلسه‌ای که به‌منظور پیگیری مسائل و مشکلات استان در حوزه اقتصادی با دکتر غضنفری در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد بر حمایت مالی از پروژه‌های اقتصادی استان تأکید شد.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم پیگیری تأمین اعتبار پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان، گزارشی از وضعیت طرح‌های اقتصادی استان در این جلسه ارائه شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: رئیس صندوق توسعه ملی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از پروژه‌های استان از نظر تأمین منابع ارزی و ریالی، در رابطه با همکاری در تأمین منابع مورد نیاز استان بخصوص در بخش صنعت و گردشگری قول مساعد داد.

زیویار در این نشست ضمن تشریح وضعیت استان به لحاظ محرومیت‌ها و لزوم ایجاد اشتغال و از طرفی نیاز واحدهای بزرگ و نیمه‌تمام به منابع مالی، نقش صندوق توسعه ملی را در راه‌اندازی این واحدها بسیار اثربخش عنوان کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها