تاریخ انتشار : شنبه 23 اکتبر 2021 - 23:36
کد خبر : 14606

پسر خردسال با نیسان مرد همدانی را زیر گرفت

پسر خردسال با نیسان مرد همدانی را زیر گرفت

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مرد ۴۱ ساله ای خودروی نیسان را داخل حیاط منزل مسکونی پارک کرده و در حال تعمیر چراغ های دنده عقب خودرو بود. سرهنگ فرخ جمالی افزود: این راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئیچ خودرو را نیز باز گذاشته بود و با

پسر خردسال با نیسان مرد همدانی را زیر گرفت

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مرد ۴۱ ساله ای خودروی نیسان را داخل حیاط منزل مسکونی پارک کرده و در حال تعمیر چراغ های دنده عقب خودرو بود.

سرهنگ فرخ جمالی افزود: این راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئیچ خودرو را نیز باز گذاشته بود و با نشستن در عقب خودرو در تلاش برای تعمیر و رفع نقص چراغ های دنده عقب خودروی نیسان بود.

وی ادامه داد: در این هنگام پسر همسایه وارد حیاط این منزل مسکونی شده و با توجه به باز بودن در خودرو سوار بر نیسان می شود.

جمالی بیان کرد: این پسر که پدر او نیز دارای نیسان است، اقدام به بازی با فرمان خودرو کرده و سوئیچ را فشار می دهد که این کار او سبب حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد ۴۱ ساله بین سپر نیسان و در خانه می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی اضافه کرد: با توجه به شدت ضربه وارد شده این مرد ۴۱ ساله که دارای دو فرزند خردسال نیز است، دچار خونریزی داخلی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها