اخبار

پنگوئن اکنون بخشی از الگوریتم اصلی ما است

الگوریتم های گوگل بر بیش از 200 سیگنال یا “سرنخ” منحصر به فرد تکیه می کنند که به شما امکان می دهد آنچه را که به دنبال آن هستید آشکار کنید. این سیگنال ها شامل مواردی مانند کلمات خاصی است که در وب سایت ها ظاهر می شود، تازگی محتوا، منطقه شما و رتبه صفحه. یکی از سیگنال های خاص الگوریتم ها پنگوئن نام دارد که برای اولین بار در سال 2012 راه اندازی شد و امروز به روز رسانی شده است.

پس از یک دوره توسعه و آزمایش، اکنون در حال به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن در همه زبان‌ها هستیم. در اینجا تغییرات کلیدی که مشاهده خواهید کرد، که در میان درخواست‌های اصلی وب‌مسترها از ما بود، آمده است:

 

  • پنگوئن اکنون در زمان واقعی است. از لحاظ تاریخی، لیست سایت های تحت تاثیر پنگوئن به طور دوره ای در همان زمان به روز می شد. هنگامی که یک مدیر وب سایت خود و حضور آن در اینترنت را به طور قابل توجهی بهبود بخشید، بسیاری از الگوریتم های گوگل این موضوع را بسیار سریع در نظر می گرفتند، اما برخی دیگر مانند پنگوئن نیاز به به روز رسانی داشتند. با این تغییر، داده‌های پنگوئن در زمان واقعی به‌روزرسانی می‌شوند، بنابراین تغییرات بسیار سریع‌تر قابل مشاهده خواهند بود و معمولاً مدت کوتاهی پس از خزیدن مجدد و فهرست مجدد صفحه اعمال می‌شوند. همچنین به این معنی است که ما در مورد به‌روزرسانی‌های آینده اظهار نظر نمی‌کنیم.
  • پنگوئن در حال حاضر دانه دانه تر است. پنگوئن اکنون ارزش هرزنامه‌ها را با تنظیم رتبه‌بندی بر اساس سیگنال‌های هرزنامه به جای تأثیر بر رتبه‌بندی کل سایت کاهش می‌دهد.

وب در طول سال ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است، اما همانطور که در پست اصلی خود گفتیم، مدیران وب باید روی ایجاد وب سایت های شگفت انگیز و جذاب تمرکز کنند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که به روز رسانی هایی مانند پنگوئن تنها یکی از بیش از 200 سیگنالی است که ما برای تعیین رتبه استفاده می کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *