تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 22:41
کد خبر : 131047

پیدا شدن جسد یک مرد در حوالی رودخانه الزین طارم

پیدا شدن جسد یک مرد در حوالی رودخانه الزین طارم

سرپرست فرمانداری شهرستان طارم از پیدا شدن جسد یک مرد در حوالی رودخانه فصلی الزین طارم خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، بنا بر گزارشات رسیده از اهالی روستای الزین طارم، امروز یک جسد در حوالی روستای الزین در داخل رودخانه پیدا شده است. این جسد متعلق به یک مرد ۳۵ الی ۴۵ ساله است

سرپرست فرمانداری شهرستان طارم از پیدا شدن جسد یک مرد در حوالی رودخانه فصلی الزین طارم خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، بنا بر گزارشات رسیده از اهالی روستای الزین طارم، امروز یک جسد در حوالی روستای الزین در داخل رودخانه پیدا شده است. این جسد متعلق به یک مرد ۳۵ الی ۴۵ ساله است که هنوز علت فوت و هویت وی مشخص نشده است.

در همین رابطه سرپرست فرمانداری شهرستان طارم ضمن تایید پیدا شدن این جسد در این روستا، اظهار کرد: در محل پیدا شدن جسد هیچ طغیانی از رودخانه بر اثر بارش باران صورت نگرفته است.

ستار صفری با تاکید بر اینکه هیچ یک از رودخانه‌های شهرستان از جمله قزل‌اوزن حالت طغیانی به خود نگرفته‌اند،   تاکید کرد: مرگ فرد متوفی قطعا ناشی از سیل نبوده است.

این مسئول با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی برای روشن شدن حقیقت این‌ ماجرا، تصریح کرد: دلیل قطعی مرگ پس از انجام کارشناسی‌های لازم توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه این جسد مربوط به یک مرد است، خاطرنشان کرد: محل پیدا شدن جسد، مکانی است که خطرآفرین نبوده و افراد می‌توانند به راحتی در آنجا تردد کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها