تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 20:28
کد خبر : 104243

پیشرفت‌های همه جانبه بعد از انقلاب نتیجه تکیه بر توان داخلی است

پیشرفت‌های همه جانبه بعد از انقلاب نتیجه تکیه بر توان داخلی است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشرفت‌های همه جانبه بعد از انقلاب با تکیه بر توان داخلی صورت گرفته است. حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز ۲۸ آبان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به تلاش دشمن در راستای گمراه کردن جوانان اظهار کرد: دشمن همواره می‌خواهد کم و کاستی‌ها را به پای اسلام و انقلاب

پیشرفت‌های همه جانبه بعد از انقلاب نتیجه تکیه بر توان داخلی است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: پیشرفت‌های همه جانبه بعد از انقلاب با تکیه بر توان داخلی صورت گرفته است.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز ۲۸ آبان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به تلاش دشمن در راستای گمراه کردن جوانان اظهار کرد: دشمن همواره می‌خواهد کم و کاستی‌ها را به پای اسلام و انقلاب بنویسد و ذهن‌ها را گمراه کند در صورتی که ملت ما توانستند به برکت اسلام بعد از پیروزی انقلاب به پیشرفت‌های علمی بزرگی با تکیه بر توان دانشمندان داخلی دست پیدا کنند و بارها و بارها بینی استکبار را به خاک مالیدند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند افزود: در طول تاریخ همواره جوانان ما با اقدامات جهادی و به موقع، پوشالی بودن استکبار را آشکار و در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام، این گرگ‌های زخمی، ایستادگی کردند.

وی در خصوص رفع مشکلات کنونی جامعه نیز گفت: مشکلاتی که در حال حاضر گرفتار آن هستیم قابل حل است و با تکیه بر تمدن اسلامی که نظامی قانون مدار است می‌توان موفق شد.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه دین اسلام یک دین جهانی است که بزرگان یهودی هم به آن اعتراف کردند و برتر بودن اسلام را قبول دارند تاکید کرد: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید به صورت میدانی و به روز، مشکلات جامعه را رصد و حل کند.

مشرفی در ادامه سخنان خود از استقبال مردم استان از خانواده شهدا در هفته گذشته قدردانی کرد و گفت: این استقبال بی نظیر، نشانه ولایی بودن و پایبندی مردم استان به آرمانها و ارزش‌های انقلاب است.

امام جمعه موقت بیرجند ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیجی بودن را یک افتخار دانست و افزود: داشتن روحیه بسیجی یک موهبت است و بسیجیان انسان‌هایی مخلص، باتقوا، متفکر، اندیشمند و دارای روحیه جهادی هستند.

مشرفی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: این دولت، میراث دار شرایط بد و عوامل مختلف است و سیاست‌های غلط دولت قبل در تورم، افزایش نقدینگی، کسری بودجه دولت گذشته، ارز ۴هزار و دویست تومانی، تصویب طرح‌های نابسامان پایانی دولت و بورس نابسامان  سبب ایجاد مشکلات زیادی شده که برای رفع این مشکلات نیازمند صبر انقلابی از سوی مردم هستیم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: دولت جدید، جهادی، انقلابی و مردمی است و موفق‌ترین عملکرد آن خروج کشور از بمبست کروناست که امیدواریم بتوانیم با کمک این دولت که عملکرد خوبی نیز دارد، با حمایت مردم و تکیه بر توان داخلی و نیروهای جوان، بر تمامی مشکلات پیروز شویم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها