تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 1:53
کد خبر : 89929

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به قزوین

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ تیر تا ظهر شنبه ۲۶ تیر با گذر متناوب یک سامانه بارشی در پاره‌ای از مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ وجود دارد. مهدی آخوندی در گفت‌وگو

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به قزوین

ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ تیر تا ظهر شنبه ۲۶ تیر با گذر متناوب یک سامانه بارشی در پاره‌ای از مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ تیر تا ظهر شنبه ۲۶ تیر با گذر متناوب یک سامانه بارشی در پاره‌ای از مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به رعدوبرق توصیه می‌شود همشهریان از اتراق کردن در فضای باز و اماکن عمومی پرهیز کنند، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها به‌ویژه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با ۱۲ و آبیک با ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین ۱۶ و ۳۶ درج سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها