تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 11:14
کد خبر : 150485

پیش بینی وزش باد در اصفهان

پیش بینی وزش باد در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار و وزش باد‌های تند و لحظه‌ای در روزهای آتی خبر داد. فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان از ورود سامانه ناپایدار در روزهای آتی به استان خبر داد و اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی سه روز آینده

پیش بینی وزش باد در اصفهان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار و وزش باد‌های تند و لحظه‌ای در روزهای آتی خبر داد.
فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان از ورود سامانه ناپایدار در روزهای آتی به استان خبر داد و اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی سه روز آینده سامانه‌ای ناپایدار وارد استان شده و موجب بروز باد و بارش می‌شود.
وی ادامه داد: بر همین اساس در روزهای آتی شاهد ابرناکی، بارش‌های پراکنده، رعد و برق و بادهای شدید خواهیم بود. پیش بینی می‌شود در بخش‌های غربی استان بادهای ناگهانی، طوفان‌های لحظه‌ای و گرد و خاک محلی رخ دهد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: در شهر اصفهان نیز گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود، اما دما تغییری نخواهد کرد. بیشینه دما 24 درجه و کمینه دما در اصفهان 11 درجه خواهد بود. شهر چوپانان با 30 درجه، گرمترین نقطه استان و بویین میان دشت با یک درجه خنک‌ترین شهر استان خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها