چند نفر در ایلام با ۱۲۴ تماس گرفتهاند؟
ایسنا/ایلام معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ایلام پیگیری بیش از ۱۹۰۰مورد گزارش و شکایت مردمی در ۱۰ماه گذشته خبر داد. «عزتاله عبدخانی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مطالبهگری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی رشد کرده است، اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۱۹۷۰ فقره گزارش و شکایت
ایسنا/ایلام معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ایلام پیگیری بیش از ۱۹۰۰مورد گزارش و شکایت مردمی در ۱۰ماه گذشته خبر داد.
«عزتاله عبدخانی» در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مطالبهگری و همیاری مردمی در حوزه نظارت و بازرسی رشد کرده است، اظهار کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۱۹۷۰ فقره گزارش و شکایت از واحدهای صنفی و تولیدی به سازمان واصل شده است.
وی با بیان اینکه عمده این گزارشها و شکایات در بخش کالایی و به تعداد ۱۶۷۱فقره و۲۹۹ مورد نیز در بخش خدمات بوده است، تصریح کرد: از این گزارشها ۱۲۰۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و۶۶مورد به صورت گزارش حضوری و ۷۰۲مورد شکایت کتبی وصول گشده است.
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان ۸۴۶ واحد متخلف شناسایی شده و پرونده تخلف برای آنها تشکیل شده است.
وی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحدهای صنفی و تولیدی را میتوانند از طریق سامانه ۱۲۴.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0