اخبارارزهای دیجیتال

چگونه می‌توان توکن ستاد را دریافت کرد؟

 

از جمله مهم ترین موضوعاتی که پس از ثبت نام در سامانه ستاد، افراد با آن مواجه میشوند توکن ستاد است. روش‏های زیادی برای دریافت توکن ستاد ایران وجود دارد که می‏توان پس از بررسیهای لازم بهترین و آسان ترین روش را به کار برد.‌ داشتن توکن مزایای بسیار زیادی برای افرادی که میخواهند عملیات احراز هویت را انجام دهند دارد. برای بسیاری از افراد این نام آشنا نبوده و امضای الکترونیک کلمه آشکاری تری است. 

با داشتن این امضا می‏توانید در هر زمانی که تمایل دارید به راحتی تمامی کارهای اینترنتی خود را انجام دهید. با توجه به اینکه توکن هر فرد مربوط به خودش است امکان جعل اطلاعات و همچنین دستکاری هویت به صفر میرسد. موارد استفاده از امضای الکترونیک برای افراد حقیقی و حقوقی بسیار زیاد است. در ادامه می‏خواهیم اطلاعات بیشتری را در خصوص نحوه دریافت و همچنین کاربردهای آن در اختیارتان بگذاریم؛ ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

موارد استفاده از توکن ستاد

به صورت کلی میتوان گفت در تمامی مواردی که به ثبت رسمی در سامانه نیازمند بوده نیاز به دریافت توکن ستاد ایران احساس میشود. از جمله میتوان موارد زیر را به صورت اختصار نام برد. 

  • در صورتی که میخواهید در مزایداتی که برگزار میشود شرکت کنید باید امضای الکترونیک مخصوص به خود را داشته باشید. 
  • افرادی که میخواهند اطلاعات شخصی و هویتی خود را در اینترنت جابجا و ارسال کنند.
  • برای اینکه یک پست الکترونیکی معتبر و قابل اعتماد داشته باشید. 
  • اگر می‏خواهید اسناد خود را به صورت رسمی ثبت کنید. 
  • در زمان احراز هویت نیز داشتن توکن الزام و حیاتی است.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن توکن ستاد

باید بدانید که برای دریافت توکن ستاد ایران به مدارک خاصی نیازمند نیست. میتوان با داشتن مدارکی که نشان دهنده هویت فرد بوده به راحتی تمامی فرآیند را انجام داد. فرد در ابتدا باید به نسبت انجام ثبت نام در سامانه ستاد اقدام کند. در این سامانه فرم‏هایی وجود داشته که باید آن را تکمیل و سپس در صورت نیاز در محل مناسب بارگذاری آن را انجام دهید. 

در صورتی که برای شغل و حرفه خود به این امضا نیاز دارید داشتن عکس و یا اسکن جواز کسب لازم است. وجود اسکن پشت و روی کارت ملی و همچنین صفحه اول شناسنامه نیز لازم میباشد. باید بدانید که تمامی مراحل جهت دریافت را می‏توانید در یک روز به صورت کامل انجام دهید.

هزینههای مورد نیاز برای دریافت توکن ستاد

از جمله سوالات مهم افرادی که میخواهند برای دریافت توکن ستاد ایران اقدام کنند این بوده که میزان هزینهها چه مقدار است. باید بدانید که برای انجام هر کاری به توکن مخصوص به خود نیاز میباشد. هر کدام از توکنهای گفته شده به فرآیندهای مخصوص به خود و همچنین نرم افزار و سخت افزارهای خاص خود نیازمند است. به صورت کلی نمی‏توان مبالغ مشخص و ثابتی را برای انجام این کار در نظر گرفت.

مدت زمان داشتن توکن ستاد

یکی از مهمترین مواردی که در زمان دریافت توکن ستاد باید با آن آشنا باشید مدت زمان آن است. هر کدام از انواع توکن دارای مدت زمان مشخصی بوده که پس از آن و در صورت نیاز باید تمدید شود. به صورت کلی می‏توان به مدت هفت قبل از اینکه تاریخ انقضای توکن تمام شود برای تمدید کردن آن اقدام نمود. امکان گرفتن امضای الکترونیک جدید با مشخصات متفاوت نیز وجود دارد. در این زمان باید تمامی مراحل اولیه به صورت کامل و بدون کم و کسر اجرا شود.

بهترین روش دریافت توکن ستاد

باید بدانید که تمامی مراحل دریافت توکن ستاد به صورت آنلاین امکان پذیر میباشد. در صورتی که افراد حقیقی و حقوقی می‏خواهند خودشان این مراحل را انجام دهند در ابتدا باید وارد سایت صدور گواهینامه الکترونیکی میانی شوند. در این سایت قسمتی را که مربوط که گواهی الکترونیکی بوده را انتخاب کنند و عملیات ثبت نام را به صورت کامل انجام دهند.  انتخاب نوع توکن مورد نظر، پر کردن فرمهای گذاشته شده در سایت، پرداخت هزینههای مورد نیاز، گرفتن کد رهگیری و همچنین خرید توکن مراحل دیگری بوده که باید به صورت کامل و دقیق پشت سر گذاشته شود. 

افراد حقیقی و حقوقی میتوانند تمامی مراحل گفته شده را از طریق سایتهایی که ارائه دهنده توکن ستاد بوده به صورت کامل انجام دهند. امکان خطا و همچنین اشتباه از این طریق به میزان قابل توجهی کم میشود. میزان هزینههای پرداختی نیز به نسبت روش قبل کاهش چشمگیری پیدا میکند. 

منبع:

https://www.jahannews.com/news/839775/نحوه-خرید-توکن-ستاد-ایران-چگونه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *