تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 17:36
کد خبر : 148231

کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در کهگیلویه و بویراحمد

کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در استان خبر داد و گفت: برای گسترش فرهنگ درختکاری نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود. حسین کلانتری در آغاز هفته درختکاری یک اصله نهال کاج کاشت و بر ترویج فرهنگ درختکاری در استان تاکید کرد و افزود: برای گسترش

کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در استان خبر داد و گفت: برای گسترش فرهنگ درختکاری نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود.

حسین کلانتری در آغاز هفته درختکاری یک اصله نهال کاج کاشت و بر ترویج فرهنگ درختکاری در استان تاکید کرد و افزود: برای گسترش فرهنگ درختکاری، نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود.
وی با اشاره به اینکه حیات بشر با طبیعت و جنگل و درخت ارتباط دارد، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های برتر کشور در حوزه منابع طبیعی است و ۹۰ درصد عرصه‌های را جنگل و مرتع پوشانده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از منابع طبیعی حفاظت کنیم و آن را نیز توسعه دهیم، ادامه داد: با استفاده از فناوری‌های نوین و دانش روز و به کارگیری اقشار مختلف منابع طبیعی را توسعه دهیم.
کلانتری با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، خاطرنشان کرد: قطع درخت ستم به شهروندان یک شهر، استان و یک جامعه است.
وی در پایان از کاشت ۸۵ هزار اصله نهال در استان خبر داد و عنوان کرد: برای گسترش فرهنگ درختکاری نهال در اختیار همه مردم استان قرار داده شود.
همچنین، غلام‌حسین حکمتیان‌اصل، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حفاظت از جنگل‌ها و مراتع گفت: به یاد جان باختگان منابع طبیعی و شهدا نهال کاری خواهیم داشت.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ۹۰ درصد استان کهگیلویه و بویراحمد عرضه منابع است، تصریح کرد: آتش‌سوزی‌ها مهمترین تهدید منابع طبیعی است لذا با کاشت درخت این کمبودها و مشکلات رفع شود.
گفتنی است؛ استاندار همچنین در پروژه درختکاری شهرداری و شورای شهر حضور یافت و یک اصله درخت کاج در این نقطه از شهر یاسوج کاشت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها