تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 16:31
کد خبر : 153005

کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری

کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از کاهش 3.3 درصدی نرخ بیکاری استان در سال 97 نسبت به سال گذشته آن خبر داد. طهمورث الیاسی بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا -منطقه چهارمحال و بختیاری- با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به تخصیص 1500 میلیارد تومان اعتبارات و

کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از کاهش 3.3 درصدی نرخ بیکاری استان در سال 97 نسبت به سال گذشته آن خبر داد.
طهمورث الیاسی بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا -منطقه چهارمحال و بختیاری- با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به تخصیص 1500 میلیارد تومان اعتبارات و تسهیلات از محل بودجه و منابع توسعه ملی، نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری از 23.6 درصد در زمستان 96 به 15.5 درصد در زمستان سال 97 کاهش پیدا کرده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه خاطرنشان کرد:  نرخ بیکاری در کشور 12 درصد ثابت مانده است.
وی افزود: چهارمحال و بختیاری در زمستان سال 96، رتبه نخست را در نرخ بیکاری میان استان های کشور به خود اختصاص داده بود که خوشبختانه در حال حاضر به رتبه چهارم کاهش پیدا کرده است.
الیاسی بختیاری متوسط نرخ بیکاری استان در سال 96 را 20.7 درصد عنوان و تصریح کرد: این نرخ در سال 97، به 17.4 درصد کاهش پیدا کرد.
وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری از نظر کاهش نرخ بیکاری میان استان ها، رتبه نخست را کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها