تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 20:52
کد خبر : 80478

کاهش ۵.۵ درصدی نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ۵.۵ درصدی نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کاهش نرخ بیکاری استان به ۵.۵ درصد خبر داد. سیدحشمت اله صمیمی دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از سال ۹۲ نرخ بیکاری در این استان ۱۶,۵ درصد بود و در دولت تدبیر و امید با کاهش پنج و نیم

کاهش ۵.۵ درصدی نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کاهش نرخ بیکاری استان به ۵.۵ درصد خبر داد.

سیدحشمت اله صمیمی دوست در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: از سال ۹۲ نرخ بیکاری در این استان ۱۶,۵ درصد بود و در دولت تدبیر و امید با کاهش پنج و نیم درصدی به ۱۰.۹ درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و پروژه های بزرگ عمرانی نشان دهنده این واقعیت است.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، طرح های اقتصادی پلیمر گچساران با ۵۰۰ نفر نیرو، پتروشیمی گچساران با ۲ هزار و ۷۰۰ نفر، پتروشیمی دهدشت با بیش از  ۴۰۰ نفر  را نمونه ای از طرح های بزرگ اقتصادی در دست اجرای استان برشمرد.

صمیمی دوست تصریح کرد: علاوه بر طرح های بزرگ عمرانی که در سطح استان در حال اجرا داریم، طرح های اشتغالزای کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد برکت در حوزه اشتغال استان نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: حضور هلدینگ های بزرگ اقتصادی در استان نوید بخش فرصت های اشتغالزایی در آینده  این استان است.

به گزارش ایسنا، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک روز صنعت و معدن، اشتغالزایی در بخش معدن را از دیگر ظرفیت های این استان برشمرد و عنوان کرد: در سال های آینده شاهد کاهش نرخ بیکاری و رشد اشتغال بیشتر در این استان خواهیم بود.

گفتنی است که در این نشست، مشکلات تعداد ۱۱ طرح اقتصادی با حضور مدیران عامل بانک ها و صاحبان طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها