تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 12:16
کد خبر : 136517

کردستان منطقه اقتصادی توت فرنگی کشور شود

کردستان منطقه اقتصادی توت فرنگی کشور شود

ایسنا/کردستان رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: در استان کردستان و به خصوص شهر سنندج، کامیاران و بخشی از سروآباد به عنوان منطقه ویژه‌ اقتصادی محصول محور با محوریت توت فرنگی تشکیل شود. محسن فتحی ظهر امروز چهارشنبه (۲۰ اسفند ماه) در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استان کردستان اظهار کرد

کردستان منطقه اقتصادی توت فرنگی کشور شود

ایسنا/کردستان رئیس مجمع نمایندگان کردستان گفت: در استان کردستان و به خصوص شهر سنندج، کامیاران و بخشی از سروآباد به عنوان منطقه ویژه‌ اقتصادی محصول محور با محوریت توت فرنگی تشکیل شود.

محسن فتحی ظهر امروز چهارشنبه (۲۰ اسفند ماه) در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استان کردستان اظهار کرد که کمبودها و عوامل متعددی چون بی توجهی رژیم ستمشاهی و درگیری استان کردستان در جنگ تحمیلی دارد و این عوامل باعث شد تا استان کردستان از کاروان توسعه عقب بماند.
وی افزود که مجلس شورای اسلامی نگاه مثبت تبعیض آمیز در خصوص پیشرفت اقتصادی کردستان داشته باشد.
رئیس مجمع نمایندگان کردستان تصریح کرد که امیدواریم کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر خواسته‌های مردم‌ محروم کردستان تشکیل شود.
وی عنوان کرد که طرحی را برای افزایش بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از طریق تجمیع مالیات تهیه شده که امیدواریم با همراهی دکتر قالیباف این موضوع به صحن مجلس کشیده شود.
فتحی با اشاره به اینکه سه منطقه اقتصادی محصول محور در کشور وجود دارد ادامه داد که در استان کردستان و به خصوص شهر سنندج، کامیاران و بخشی از سروآباد به عنوان منطقه ویژه‌ اقتصادی محصول محور با محوریت توت فرنگی تشکیل شود.
وی در پایان یادآور شد که مجلس ناظر خوبی بر دستگاه مجریه خواهد بود و این تعامل است که می تواند کشتی نظام را به محلی امن برساند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها