تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 نوامبر 2021 - 19:37
کد خبر : 75008

کسب مقام برتر کشوری توسط سوادآموز خراسان شمالی در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

کسب مقام برتر کشوری توسط سوادآموز خراسان شمالی در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

ایسنا/خراسان شمالی معاون سوادی آموزی آموزش وپرورش خراسان شمالی کسب مقام برتر کشوری توسط سوادآموز استان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری سال ۱۳۹۹ خبر داد. علی صالحی گفت: سوادآموز دوره انتقال شهرستان بجنورد کسب مقام برتر در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از آن خود

کسب مقام برتر کشوری توسط سوادآموز خراسان شمالی در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

ایسنا/خراسان شمالی معاون سوادی آموزی آموزش وپرورش خراسان شمالی کسب مقام برتر کشوری توسط سوادآموز استان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری سال ۱۳۹۹ خبر داد.

علی صالحی گفت: سوادآموز دوره انتقال شهرستان بجنورد کسب مقام برتر در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا از آن خود کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات همکاران سوادآموزی شهرستان ها در خصوص اجرای مسابقه انشانویسی پرسش مهر ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۹ و تبریک این موفقیت، افزود: با تلاش و همت سوادآموز؛ ماندانا اسفندیاری و آموزش دهنده  شهرستان بجنورد، این موفقیت را کسب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی، صالحی افزود؛ تشویق سوادآموزان به تفکر و حساس شدن به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مخاطبان و تقویت مهارت های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی جزو اهداف برگزاری این مسابقه بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها