تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 21:14
کد خبر : 113577

کشته شدن یک نفر در تصادف زنجیره‌ای

کشته شدن یک نفر در تصادف زنجیره‌ای

شب گذشته یک نفر در تصادف زنجیره‌ای اتوبان زنجان ـ قزوین کشته شد.   به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شب گذشته بر اثر تصادف زنجیره‌ای هشت دستگاه خودرو در اتوبان زنجان به قزوین یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت که عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید، این حادثه را رقم زد.  

شب گذشته یک نفر در تصادف زنجیره‌ای اتوبان زنجان ـ قزوین کشته شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، شب گذشته بر اثر تصادف زنجیره‌ای هشت دستگاه خودرو در اتوبان زنجان به قزوین یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت که عدم توجه به جلوی راننده خودروی پراید، این حادثه را رقم زد.

 

در این حادثه سرنشین خودروی پراید که یک زن بود، به دلیل نبستن کمربندی ایمنی جان باخت و این در حالی است همواره پلیس‌راه به این مولفه مهم در سفرها هم برای رانندگان و هم سرنشینان تاکید جدی دارد.

 

این حادثه در کیلومتر ٤٣ باند شمالی آزادراه زنجان ـ قزوین روی داده و در آن دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد و در ادامه دو دستگاه سواری نیز با خودروهای مذکور برخورد کردند.

 

پلیس با توجه به افزایش مسافرت‌های نوروزی به رانندگان وسایط نقلیه توصیه می‌کند به بستن کمربندی ایمنی خود و سرنشینان توجه جدی داشته و علاه بر آن، در بین خطوط و با رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها