تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 21:34
کد خبر : 99205

کشف بیش‌از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش‌از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه تن و ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در این استان کشف و ضبط شده است. به گزارش ایسنا- به نقل انتظامی استان، سردار احمد طاهری افزود: با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی جان برکفان پلیس مبارزه

کشف بیش‌از ۳ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه تن و ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایسنا- به نقل انتظامی استان، سردار احمد طاهری افزود: با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بزرگترین باند قاچاق مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشور متلاشی شد.

وی ادامه داد: در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و عملیات اجرایی هوشمندانه و مقتدرانه از سوی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان انجام شد، اعضای هشت نفره این باند قاچاق مواد افیونی در مناطق سخت گذر بخش “کورین” شهرستان زاهدان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در این عملیات هشت دستگاه خودروی پژو و تویوتا توقیف و مقدار سه تن و ۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم انواع مواد مخدر شامل؛ تریاک،حشیش و شیشه به همراه چهار قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها