تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 دسامبر 2021 - 11:38
کد خبر : 150624

کشف 106 کیلوگرم تریاک در عملیات اطلاعاتی پلیس در یزد

کشف 106 کیلوگرم تریاک در عملیات اطلاعاتی پلیس در یزد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر یزد از کشف 106کیلوگرم تریاک طی عملیات اطلاعاتی پلیس در یزد خبر داد . به گزارش ایسنا-منطقه یزد،سرهنگ «محمدحسین ستوده‌نیا» با اشاره به اقدامات انجام شده و در دستو کار پلیس مبارزه با موارد مخدر استان،‌اظهارکرد:‌ تمام محورهای مواصلاتی استان یزد تحت کنترل دقیق و مستمر نیروهای اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر یزد از کشف 106کیلوگرم تریاک طی عملیات اطلاعاتی پلیس در یزد خبر داد .

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،سرهنگ «محمدحسین ستوده‌نیا» با اشاره به اقدامات انجام شده و در دستو کار پلیس مبارزه با موارد مخدر استان،‌اظهارکرد:‌ تمام محورهای مواصلاتی استان یزد تحت کنترل دقیق و مستمر نیروهای اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان یزد است.

وی‌ افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و بعد از دستور توقف و بررسی انجام شده، 106 کیلوگرم تریاک از این خودرو کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص گفت: قاچاقچی دستگیر شده با دستور مقام قضائی روانه زندان شد .

سرهنگ ستوده‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: این قاچاقچی قصد داشت مواد افیونی کشف شده را از شرق کشور به پایتخت منتقل کند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها