تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:38
کد خبر : 99944

کف‌زدن مردم برای پزشکان + فیلم

کف‌زدن مردم برای پزشکان + فیلم

دعوت به دست زدن برای کادر بیمارستان‌ها و یاری‌رسانان از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش شد؛ «حالا وقت همبستگی و حمایت است». پیام‌هایی شبیه به این مردم اروپا را سر ساعت ۹ شب به بالکن‌ها و کنار پنجره‌ها می‌کشاند. به گزارش ایسنا، مردم سوییس و فرانسه، در حالی که در قرنطینهٔ خانگی به سر می‌برند، کارکنان بخش

کف‌زدن مردم برای پزشکان + فیلم

دعوت به دست زدن برای کادر بیمارستان‌ها و یاری‌رسانان از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش شد؛ «حالا وقت همبستگی و حمایت است». پیام‌هایی شبیه به این مردم اروپا را سر ساعت ۹ شب به بالکن‌ها و کنار پنجره‌ها می‌کشاند.

به گزارش ایسنا، مردم سوییس و فرانسه، در حالی که در قرنطینهٔ خانگی به سر می‌برند، کارکنان بخش بهداشت کشور خود را به پاس مبارزه سخت با بیماری همه‌گیر کوید-۱۹ تشویق می‌کنند. تشویق پزشکان و پرستاران از سوی مردم نخست در کشورهای ایتالیا و اسپانیا باب شد و حالا به شماری از دیگر کشورها نظیر پرتغال، یونان و سوییس نیز رسیده است. این تشویق‌ عمدتا به شکل کف‌زدن و در ساعات شب صورت می‌گیرد.

«برای هم باشیم، با وجود این که مجبوریم از هم دوری کنیم»؛ در آلمان نیز این فراخوانی است که در روزهای سخت شیوع کرونابه گوش می‌رسد. مردم در بسیاری از نقاط این کشور با کف زدن از پنجره‌های باز از یاری‌رسانان قدردانی می‌کنند.

به گزارش دویچه‌وله، دعوت به دست زدن برای کادر بیمارستان‌ها و یاری‌رسانان از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش شد؛ «حالا وقت همبستگی و حمایت است». پیام‌هایی شبیه به این مردم را سر ساعت ۹ شب به بالکن‌ها و کنار پنجره‌ها می‌کشاند. این فراخوان هم چنین باعث شد که بسیاری از همسایگان برای اولین بار با هم آشنا شوند، البته با حفظ فاصله.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها