تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 16:02
کد خبر : 167535

کلنگ پردیس سینمایی اسدآباد به محض تأیید نقشه به زمین می‌خورد

کلنگ پردیس سینمایی اسدآباد به محض تأیید نقشه به زمین می‌خورد

ایسنا/همدان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: نقشه های پردیس سینمایی اسدآباد آماده و به وزارت ارشاد معاونت امور سینمایی ارسال شده که به محض تأیید این طرح به عنوان نخستین پردیس سینمایی شهرستان در استان همدان کلنگ زنی خواهد شد. رضا قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس جانمایی انجام شده

کلنگ پردیس سینمایی اسدآباد به محض تأیید نقشه به زمین می‌خورد

ایسنا/همدان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: نقشه های پردیس سینمایی اسدآباد آماده و به وزارت ارشاد معاونت امور سینمایی ارسال شده که به محض تأیید این طرح به عنوان نخستین پردیس سینمایی شهرستان در استان همدان کلنگ زنی خواهد شد.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس جانمایی انجام شده این طرح در یکی از بهترین نقاط شهر با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد و با بهره برداری شهرداری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح فوق واگذاری زمین طرح برعهده شهرداری است، افزود: با کلنگ زنی طرح ۷۵۰ میلیون تومان به عنوان اعتبار اولیه از طریق وزارت ارشاد به ساخت طرح بلافاصله تخصیص می یابد و در ادامه نیز این وزارتخانه در بحث اعتبار و تجهیز پردیس کمک های خود را ادامه می دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی شهرستان اسدآباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی در بین شهرستان های استان همدان قرار است در سه طبقه(سه سالن) با ۳۰۰ نفر ظرفیت احداث شود.

وی در پایان در رابطه با همایش بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی نیز گفت: دانشگاه جامعه محور سیدجمال الدین اسدآبادی با مأموریت علوم انسانی در سالروز بزرگداشت بیدارگر مشرق زمین قصد برگزاری نخستین همایش ملی «پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی» را در ۱۸ اسفندماه دارد که به علت شیوع کرونا این همایش به صورت مجازی برگزار می شود و کلیه برنامه های برگزاری این همایش بر عهده دانشگاه سید جمال است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها