تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 17:47
کد خبر : 165247

«گلریزان ملی» برای حامی یابی یتیمان

«گلریزان ملی» برای حامی یابی یتیمان

رئیس کمیته امداد گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان از کمکهای مردم به یتیمان در قالب طرح اکرام صورت گرفت که امسال پیش بینی مان این است که عدد به ۱۴۰۰ میلیاردتومان برسد. به گزارش ایسنا، بختیاری در حاشیه برنامه گلریزان ملی با بیان اینکه وضعیت یتیمان بحث بسیار مهمی است افزود: کمیته امداد کارهای ارزشمندی را

«گلریزان ملی» برای حامی یابی یتیمان

رئیس کمیته امداد گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان از کمکهای مردم به یتیمان در قالب طرح اکرام صورت گرفت که امسال پیش بینی مان این است که عدد به ۱۴۰۰ میلیاردتومان برسد.

به گزارش ایسنا، بختیاری در حاشیه برنامه گلریزان ملی با بیان اینکه وضعیت یتیمان بحث بسیار مهمی است افزود: کمیته امداد کارهای ارزشمندی را انجام داده از جمله طرحی را انجام داده که بسیار موفق است. افرادی که برای انتخاب یتیم یا محسنین مایل باشند می توانند وارد سایت ekram.emdad.ir شوند و یتیم را انتخاب کنند اما تجربه ما نشان داده این کافی نیست.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این مراسم برگزار شد تا تلاش کنیم با کمک صدا و سیما، مسئولان، بانکها و شرکتهای بزرگ با توجه به مسئولیت‌های اجتماعیشان بودجه هایی دارند، تدبیری انجام دهیم که یتیمی بدون حامی در کشور نباشد لذا مراسمی امروز در آستانه میلاد پر نور مولی الموحدین آقا علی ابن ابیطالب برگزار شد که امیدوارم جشنِ نداشتن یتیم بدون حامی را در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۴۸ هزار یتیم اکنون تحت پوشش طرح اکرام کمیته امداد هستند گفت: بیش از ۲۵۰ هزار محسنین داریم که تحت پوشش کمیته امداد هستند.

رییس کمیته امداد یادآور شد: در طرح اکرام سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان کمکهای مردمی به یتیمان در رابطه با طرح اکرام جمع آوری شد که امسال پیش بینی مان این است که عدد به ۱۴۰۰ میلیاردتومان برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم نیز علی عسگری، رئیس رسانه ملی طی سخنانی بیان کرد: سازمان صداوسیما و همه ما پای کار هستیم. هم شبکه‌های ملی و رادیو و تلویزیون و هم شبکه‌های استانی بنا به احتیاج و برنامه ای که کمیته امداد دارد، پای کار می‌آییم و کار را تقویت می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها