تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 17:43
کد خبر : 165189

یک طلا و ۴ برنز ره‌آورد بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های رزم آهنگ بانوان کشور

یک طلا و ۴ برنز ره‌آورد بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های رزم آهنگ بانوان کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب پنج مقام انفرادی توسط تیم بزرگسالان استان در رقابت های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور خبر داد. “معصومه پراور” با بیان این خبر گفت: مسابقات رزم آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در

یک طلا و ۴ برنز ره‌آورد بانوان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های رزم آهنگ بانوان کشور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب پنج مقام انفرادی توسط تیم بزرگسالان استان در رقابت های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور خبر داد.

“معصومه پراور” با بیان این خبر گفت: مسابقات رزم آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور در رده سنی بزرگسالان به صورت فضای مجازی برگزار و تیم بانوان استان به یک مقام اولی و چهار مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.
وی افزود: در رشته فرم دو (من توما) سعیده محمدی مقام اول، در فرم ۴ (هوت توی توما) این مسابقات معصومه محمدی نشان طلا و مقام اول، در فرم ۵ (کیو توما یانا) شبنم نیک نژاد بعد از ورزشکارانی از اصفهان و تهران مقام سوم، در رزم آهنگ نانچیکو میترا نجات نژاد مقام سوم و در رزم آهنگ فرم ابداعی زهرا افشوم مقام سوم را کسب کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، نایب رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در قسمت تیمی این مسابقات، کهگیلویه و بویراحمد بعد از تیم‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان به مقام چهارم تیمی مسابقات دست یافت. مربیان بانوان رزمی کار در این دوره مسابقات بر عهده موسوی و رضایی بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها