تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 22:39
کد خبر : 89294

یک کشته و ۱۰ مصدوم در حادثه واژگونی مینی‌بوس در سرآقاسید

یک کشته و ۱۰ مصدوم در حادثه واژگونی مینی‌بوس در سرآقاسید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از واژگونی مینی‌بوس در حوالی روستای سرآقاسید از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.  محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا از واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس در روستای سرآقاسید از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد

یک کشته و ۱۰ مصدوم در حادثه واژگونی مینی‌بوس در سرآقاسید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از واژگونی مینی‌بوس در حوالی روستای سرآقاسید از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

 محمد حیدری در گفت‌وگو با ایسنا از واژگونی یک‌دستگاه مینی‌بوس در روستای سرآقاسید از توابع شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: طی تماس‌های مردمی با مرکز اورژانس ۱۵ مصدوم در صحنه وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه واژگونی مینی‌بوس چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی اورژانس برای تسریع در امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

اطلاعات تکمیلی حادثه به نقل از  روابط‌عمومی اورژانس بدین شرح است:

حادثه واژگونی مینی‌بوس در سرآقاسید یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت، در صحنه تصادف ۱۰ مصدوم  پس از بررسی کامل و انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین‌های اورژانس چلگرد، دشت زرین، بابا حیدر، سودجان و همچنین بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان‌های سید الشهدا فارسان، امام سجاد(ع) کوهرنگ و کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

همچنین اتوبوس آمبولانس جهت انتقال احتمالی مصدومان بستری در بیمارستان امام سجاد کوهرنگ، هم‌چنان در منطقه استقرار دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها