۱۰۰ درصد خدمات شرکت برق استان تهران تا پایان سال غیرحضوری می شود
ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات ما به صورت غیرحضوری در حال انجام بوده و سعی میشود تا پایان سال به ۱۰۰ درصد رشد پیدا کند که در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم.
حاجیرضا تیموری عصر شنبه ۲۳ اسفندماه در نشست با فرماندار قرچک بیان کرد: در حال حاضر قبض مشترکین بصورت پیامک ارسال شده و شرایط پرداخت با درگاههای مختلف برای مردم فراهم است و همچنین ۴۰ خدمت از طریق اپلیکیشن «برق من»، وب سایت و سامانه تلفنی صورت گرفته و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
وی ادامه داد: با توجه به استراتژیهای وزارت نیرو، تلاش در جهت خدمترسانی بهینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران افزود: فرآیند اجرای «قبض سبز» با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهرهوری و صرفه جویی در هزینهها در این شرکت اجرایی شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: از فرمانداران نیز تقاضا داریم با صدور دستورات لازم، در این مسیر شرکت برق را یاری کرده تا خدمات غیرحضوری میان مردم ترویج یابد.
وی یادآور شد: قدرت تولید برق در کشور ما بالا بوده اما سرانه مصرف خانگی سه برابر کشورهای اروپایی است؛ از مردم تقاضا داریم بهینهسازی مصرف را جدی گرفته تا بتوانیم سرمایههای کشور و تلاش متخصصین حوزه برق را حفظ کنیم.
منبع:ایسنا