تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:13
کد خبر : 99692

۴۰۰ هزار خانه سهم بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن/سال ۱۴۱۰ سال پایان مقاوم سازی روستاها

۴۰۰ هزار خانه سهم بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن/سال ۱۴۱۰ سال پایان مقاوم سازی روستاها

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور گفت: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی از یک میلیون واحد پیش‌بینی شده در طرح جهش مسکن، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود. حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد چهارشنبه ۲۶ آبانماه در جریان افتتاح ۱۹۰۰مین واحد مسکن محرومین استان مرکزی که با حضور برخی مسئولان در روستای ازبیزان

۴۰۰ هزار خانه سهم بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن/سال ۱۴۱۰ سال پایان مقاوم سازی روستاها

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور گفت: ۴۰۰ هزار واحد مسکونی از یک میلیون واحد پیش‌بینی شده در طرح جهش مسکن، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد چهارشنبه ۲۶ آبانماه در جریان افتتاح ۱۹۰۰مین واحد مسکن محرومین استان مرکزی که با حضور برخی مسئولان در روستای ازبیزان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر دو روزه به استان مرکزی بخش‌های مختلف فعالیت‌های بنیاد مسکن از نزدیک بازدید شد و مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به ماموریت های بنیاد مسکن در مناطق روستایی اظهار کرد: عمده فعالیت‌های بنیاد مسکن در مناطق روستایی اجرای طرح‌های مقاوم سازی و بهسازی بافت روستاهاست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد استان مرکزی با اشاره به اینکه نزدیک به دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین به همت بنیاد مسکن در استان مرکزی احداث شده است، اظهار کرد: بخشی از واحدهای مسکن محرومین احداث شده در جوامع روستایی مربوط به بخش خرقان است و روستای ازبیزان نیز تعداد قابل توجهی سهم دارد.

وی با اشاره به طرح جهش تولید مسکن در کشور با هدفگذاری ساخت سالانه یک میلیون مسکن گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متعهد شده است که ۴۰۰ هزار واحد مسکونی از این تعداد واحد مسکونی که قرار است در کشور احداث شود را تولید کند که سهم جوامع روستایی ۲۰۰ هزار واحد است و مابقی نیز در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر احداث خواهد شد.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد افزود: براساس افق ترسیم شده و هدفگذاری بعمل آمده امیدواریم تا پایان سال ۱۴۱۰ جشن پایان بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی را در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر برپا کنیم و یک واحد روستایی غیرمقاوم در استان‌ها نداشته باشیم.

وی بیان کرد: با مقاوم سازی و بهسازی واحدهای مسکونی قطعا شاهد ارتقای سطح ایمنی و مقاومت ابنیه مسکونی در برابر بلایای طبیعی نظیر زلزله و سیل که خسارت بزرگی را وارد کرده و خسارت‌های جانی و مالی متعددی را بر کشور تحمیل می‌کند، خواهیم بود و مردم می‌توانند در آسایش کامل زندگی کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها