تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 17:03
کد خبر : 145568

۴۰ واحد مسکن مددجویی در بخش جازموریان افتتاح شد

۴۰ واحد مسکن مددجویی در بخش جازموریان افتتاح شد

ایسنا/کرمان ۴۰ واحد مسکن مددجویی به‌صورت همزمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در بخش جازموریان افتتاح و تحویل مددجویان این بخش شد. “یحیی صادقی” مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین یکی از این واحدهای مسکونی در روستای پیر خوشاب از توابع بخش جازموریان تهیه مسکن برای نیازمندان را امری مهم و

۴۰ واحد مسکن مددجویی در بخش جازموریان افتتاح شد

ایسنا/کرمان ۴۰ واحد مسکن مددجویی به‌صورت همزمان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در بخش جازموریان افتتاح و تحویل مددجویان این بخش شد.

“یحیی صادقی” مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح نمادین یکی از این واحدهای مسکونی در روستای پیر خوشاب از توابع بخش جازموریان تهیه مسکن برای نیازمندان را امری مهم و یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و گفت: ساخت مسکن برای مددجویان نقش مهمی در توانمندی آن‌ها دارد که امیدواریم با مشارکت خوب خیران بتوانیم قدم‌های مثبتی در راستای رفع مشکل مسکن مددجویان برداریم.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان احداث‌شده‌اند افزود: متراژ هرکدام از این واحدهای مسکونی ۵۰ مترمربع است.

صادقی تصریح کرد: با مشارکت خیران و گروه‌های مختلف از جمله بنیاد خیریه علوی کار ساخت مسجد و مدرسه برای اهالی روستای پیر خوشاب آغاز شده و این اقدامات باعث ایجاد آرامش و امید به زندگی در بین اهالی این روستا شده است.

گفتنی است: اهالی پیر خوشاب درگذشته در منطقه‌ای محروم، صعب‌العبور و فاقد امکانات اولیه در ۱۰۰ کیلومتری بخش جازموریان ساکن بودند که با پیگیری‌های کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابه جا و در منطقه زهکلوت بخش جازموریان اسکان داده شدند.

بنابراین گزارش، در سفر مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به شهرستان منوجان، اهداء 112 فقره جهیزیه بین زوج های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد منوجان و واگذاری 30 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت و فرزندان آن‌ها نیز انجام شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها