تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 17:37
کد خبر : 148243

۵۰ هزار عدد داروی غیرمجاز در چالدران کشف شد

۵۰ هزار عدد داروی غیرمجاز در چالدران کشف شد

تزیینی ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: با تلاش ماموران گروهان مرزی در دشتک، ۵۰ هزار عدد داروی غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد. حسن محمدزاده با اعلام این خبر گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این تعداد داروی قاچاق را از طریق مرزهای این شهرستان به کشور همسایه قاچاق کنند که توسط مرزبانان گروهان مرزی دشتک

۵۰ هزار عدد داروی غیرمجاز در چالدران کشف شد
تزیینی

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: با تلاش ماموران گروهان مرزی در دشتک، ۵۰ هزار عدد داروی غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

حسن محمدزاده با اعلام این خبر گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این تعداد داروی قاچاق را از طریق مرزهای این شهرستان به کشور همسایه قاچاق کنند که توسط مرزبانان گروهان مرزی دشتک شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق کشف شده بیش از ۳۵۰ میلیون ریال است، افزود: در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری چالدران، فرماندار چالدران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع داروهای غیر مجاز در مناطق مرزی چالدران توسط مرزبانان بخش دشتک کشف و ضبط شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها