تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 22:42
کد خبر : 129124

۵۵ بقعه متبرکه خراسان‌ جنوبی میزبان مردم در روز طبیعت

۵۵ بقعه متبرکه خراسان‌ جنوبی میزبان مردم در روز طبیعت

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت ۵۵ بقعه متبرکه خراسان‌جنوبی میزبان اقشار مختلف مردم و مسافران و زائران نوروزی هستند. به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، امروز ۱۲ فروردین،در حاشیه بازدید از امامزاده بی بی زینب خاتون(س) سربیشه، اظهار

۵۵ بقعه متبرکه خراسان‌ جنوبی میزبان مردم در روز طبیعت
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت ۵۵ بقعه متبرکه خراسان‌جنوبی میزبان اقشار مختلف مردم و مسافران و زائران نوروزی هستند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، امروز ۱۲ فروردین،در حاشیه بازدید از امامزاده بی بی زینب خاتون(س) سربیشه، اظهار کرد: تمهیدات و اقدامات لازم برای استقرار مردم و مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه دارای ظرفیت صورت گرفته است و این اماکن مقدس روز سیزدهم نوروز، آماده میزبانی از مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

وی با بیان اینکه به طور قطع روز طبیعت تعداد بسیار زیادی از مردم در مکان‌های مذهبی حاضر خواهند شد، بیان کرد: به‌منظور تأمین آرامش و آسایش مردم در استفاده از فضای معنوی و تفریحی بقاع متبرکه و خدمت رسانی بهتر به زائران آستان مقدس امامزادگانی که از ظرفیت مناسب تفرجگاهی و گردشگری برخوردارند آماده میزبانی از مسافران و مجاوران هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌های خاصی را برای حضور هموطنان در روز طبیعت در بقاع متبرکه تدارک دیده است که برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر با حضور روحانیون و مبلغان اعزامی یکی از این برنامه‌ها است.

بخشی‌پور فعالیت خیمه‌های معرفت و حضور مبلغین را از دیگر برنامه‌های روز طبیعت در آستان مقدس امامزادگان عنوان کرد و یادآور شد: در حوزه‌های مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و خانوادگی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان تدارک ویژه‌ای از سوی سازمان اوقاف در روز طبیعت دیده شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل فضای بقاع متبرکه استان برای پذیرای و اسکان مسافران و میهمانان روز طبیعت، بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین‌ماه ۵۵ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی، می‌توانند در روز طبیعت با حضور در جوار این آستان‌های مقدس ضمن بهره‌مندی از فضای معنوی و زیارت امامزادگان عظیم الشأن از طبیعت پیرامون این بقاع نیز استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها